برانکو: مسلمان فعلا استراحت می‌کند

برانکو ایوانکوویچ ظهر جمعه در نشست خبری پیش از این بازی گفت: این بازی دوم سوپر جام است. یعنی قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در اولین دور بازی‌ها با هم رو به رو می‌شوند. مقداری عجیب است اما مشکلی ندارد. ابتدای فصل اهداف‌مان را گفتیم. هدف ما هدف حداکثری در تمام جام‌هاست. تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رفتیم. در لیگ برتر هم بالای جدول هستیم و امیدواریم در جام حذفی هم با موفقیت پیش برویم. افتخارمی‌کنم و تبریک می‌گویم به بازیکنانم به خاطر افتخارات پارسال و امسال.
او ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم. کار ساده نیست که با یک حریف در مدت کوتاهی سه بار بازی کنید. 100 درصد این بازی متفاوت از بازی‌های قبل است. نفت الان قوی‌تر از ابتدای فصل است. توانستند خودشان را پیدا کنند. خستگی تیم ما می‌تواند یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در نتیجه بازی باشد.
سرمربی پرسپولیس گفت: به جز فرشاد احمدزاده همه بازیکنان را در اختیار داریم که جای خوشحالی دارد.
او درباره حضور بازیکنان جوان نفت تهران مقابل پرسپولیس در جام حذفی که حمید درخشان اعلام کرد و این که پرسپولیس نیز همچین تفکری برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی‌اش دارد؟ گفت: در حال حاضر از بهترین بازیکان تیم‌مان استفاده می‌کنیم که فردا مطلع می‌شوید.
وی درباره فشارهایی که به بیرانوند به خاطر نمایشش در بازی‌های اخیر وارد شده است گفت: موافق این انتقادات نیستم. او به هر حال مانند هر دروازه‌بانی لحظات خوب و بدی دارد. او در کجای بازی با الهلال بد بود که انتقاد می‌کنند؟ در دو سه صحنه هم تیم را نجات داد. مربی‌ای نیستم که به یک اشتباه بازیکنی را حذف کنم. او هم‌چنان دروازه‌بان اول تیم است. از خوشبختی ماست که رادوشویچ را داریم و هر لحظه می‌تواند جای او را پر کند.
برانکو دربازه کنار گذاشتن مسلمان در این بازی گفت: او در فهرست نیست که استراحت کند تا ببینیم بعدا چه تصمیمی برای او می‌گیریم. بشار رسن هم جای او در زمین است.
او درباره این که آیا غیبت مسلمان به خاطر تنبیه کردن او است؟ تصریح کرد: فعلا به او استراحت می‌دهم. اگر مشکلی هم باشد در داخل تیم حل می‌کنیم. او در فهرست نیست و نقطه سر خط.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟