استقبال گسترده عمانی‌ها از کاروان رقیب پرسپولیس

کاروان الهلال که همچون بازی رفت با جت اختصاصی خانواده سلطنتی ریاض راهی مسقط شده بود در ورود شبانه خود به پایتخت عمان با استقبال گسترده فوتبالدوستان این کشور و سعودی های مقیم عمان روبرو شد.
نزدیک به هزار نفر از طرفداران عربستانی و عمانی با پرچم های آبی با حضور در سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی مسقط همچنین بیرون فرودگاه از رامون دیاز و ستاره های الهلال در بدو ورود به این شهر استقبال کردند که تصاویر این استقبال به سوژه ای جالب برای رسانه های عربستانی تبدیل شد.
نکته جالب توجه این بود که علی الحبسی دروازه بان و کاپیتان اول عمانی ها که این فصل پیراهن الهلال را برتن کرده بود، دیروز از طرفدارانش در این کشور خواست به حمایت از قهرمان عربستان مقابل پرسپولیس بپردازند که همین امر باعث شد تا پیش بینی شود طرفداران عمانی زیادی برای حمایت از رقیب پرسپولیس به ورزشگاه بروند؛ درست مثل افزایش چشمگیر افراد استقبال کننده از کاروان الهلال در بدو ورود به مسقط.
علی الحبسی که نامش در فهرست آسیایی الهلال حضور ندارد بنا به تصمیم مدیران باشگاه و برای جلب حمایت طرفداران عمانی با کاروان این تیم به مسقط سفر کرده بود که استقبال و شعارهای سر داده شده در سالن فرودگاه برای این بازیکن جالب توجه بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟