مارسلو: رونالدو همیشه به موقع گلزنی می‌کند

رئال روز گذشته به مصاف ختافه رفت و دیدار سختی را با پیروزی به پایان رساند. آنها در نیمه اول موفق شدند توسط بنزما به گل برسند ولی کار توسط خورخه مولینا به تساوی کشیده شد. در ادامه و در حالی که به نظر می‌رسید رئال در گلزنی به مشکل خورده، رونالدو Ronaldo موفق شد گل پیروزی بخش را در دقیقه 85 به ثمر برساند. این اولین گل ستاره پرتغالی در لالیگا امسال بود و مارسلو به تمجید از او پرداخت.
او گفت:" ما می‌دانیم که رونالدو چه چیزهایی به مادرید اضافه می‌کند. او شایسته تعریف و تمجید فراوان به خاطر دستاوردهایش در رئال است و این را هم می‌دانیم که وقتی باید خودش را نشان دهد، این کار را انجام می‌دهد. در فوتبال این اتفاق می‌افتد، نمی‌توان گفت چرا. ما سعی می‌کنیم در هر بازی پیشرفت کنیم و فاصله مان با تیم اول جدول را کاهش دهیم."
مارسلو ادامه داد:" بازی در آلفونسو پرز کار دشواری است، همه برای بازی کردن مقابل مادرید انگیزه ای دو برابر دارند. ما یک گل دریافت کردیم، نمی‌دانم آفساید بود یا نه ولی این موضوع من را ناراحت نمی‌کند. ما کارمان را انجام دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کرده و در نهایت پیروز شویم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟