چراغ سبز عادل برای آشتی‌کنان با قلعه‌نویی

پرونده استنلی کی روس در ابتدای فصل باعث شد تا امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور بعد از مدتها آتش بس، دوباره رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. دو چهره مطرح فوتبال ایران که رابطه خوبی با یکدیگر ندارند، بعد از شروع این ماجرا یکدیگر را به چالش کشیدند تا باز هم آتش زیر خاکستر این اختلاف، زبانه بکشد.
عادل فردوسی پور اما در برنامه 90 دوشنبه شب، در آیتمی که به بررسی استقلال Esteghlal در 17 دوره لیگ برتر پرداخت به نقش پر رنگ قلعه نویی اشاره کرد. 
برنامه 90 در این آیتم درباره سرمربی حال حاضر ذوب آهن آورد: "امیر قلعه نویی با فاصله زیادی از رقبایش پرافتخارترین مربی لیگ برتر است؛ کسب ۵ قهرمانی با دو تیم استقلال و سپاهان او را در صدر جدول این رقابتها قرار داده؛ البته قلعه نویی در چندین دوره هم با استقلال و تراکتورسازی نایب قهرمان لیگ برتر شده است. 
همچنین قلعه نویی اولین و تنها مربی لیگ برتر است که در سه فصل متوالی موفق به فتح این رقابتها شده و در ادوار هشتم (با استقلال)، نهم و دهم (سپاهان) به مقام قهرمانی دست یافت.
البته رکوردهای امیر قلعه نویی به همین موارد ختم نمی شود؛ وی در حالی با ۷۵۶ امتیاز در صدر رده بندی مربیان به لحاظ کسب امتیاز قرار دارد که نفر دوم این رده بندی مجید جلالی ۴۷۳ امتیاز به دست آورده است. ۴۱۱ بازی رکورد حضور قلعه نویی در رقابت های لیگ برتر است که در این بازیها ۲۰۷ برد به نام خود ثبت کرده است.
با وجود چنین آماری، قلعه نویی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر بوده و به نظر می رسد حداقل تا هفت هشت سال آینده این عنوان را یدک بکشد."
پخش این آیتم در برنامه 90 که شروع کننده اختلاف دوباره قلعه نویی و فردوسی پور بود، می تواند چراغ سبزی برای آشتی کنان و یا حداقل کاهش تنش ها میان این دو عضو تاثیرگذار فوتبال ایران باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟