آندرس اینیستا و تمدید قرارداد با بارسا “برای همیشه”
حجم ویدیو: 15.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07

اینیستا پس از عقد رسمی قرارداد خود گفت:

 

 

امروز روز بسیار ویژه ای برای من است چون در خانه ام می مانم تا به رویای بدست اوردن بزرگ ترین عناوین قهرمانی ادامه دهم. بارسلونا باعث رشد من شد و شاهد پیشرفتم بود و حالا من کاپیتان تیم هستم که از باشگاه، رئیس و اعضای هیات مدیره بابت دادن این فرصت و اعتماد به من با دادن این قرارداد سپاسگزارم تا به رویای ادامه هدف هایم برسم. تا چند روز قبل صحبت های دیگری می شد اما من همواره ذهنم روی ماندن بود و حالا تا روزی که بدنم و ذهنم توانش را داشته باشد در اینجا باقی خواهم ماند و من چنین چیزی را در سر دارم. تنها نگرانی امروز من رسیدن به اهدافمان در انتهای فصل جاری است و امیدوارم که برای سال ها در بارسلونا بمانم.

 

 

این قرارداد برایت چه معنایی دارد؟

 

 

روز بسیار شادی دارم. من بسیار افتخار می کنم که بتوانم قدمی بیشتر برای باشگاه بردارم و قصد دارم تا زمانی که برایم ممکن است در بارسلونا بمانم چون به هر حال روزی باید به کار خود پایان دهم و امیدوارم که طولانی مدت باشد.

 

 

 

 

تاثیر والورده روی بازیابی تو؟

 

 

من می دانستم که می توانم همچنان به تیم کمک کنم و می توانستم روی بهره بردن والورده از خودم حساب کنم. او با من مثل همه گفت و گو داشت و گفت که روی من حساب باز کرده است.

 

 

 

 

تمدید مسی؟

 

 

من موضوع مسی با باشگاه را نمی دانم ولی امیدوارم که او نیز تمدید کند.

 

 

 

 

حرفی برای گفتن داری؟

 

 

من از لطف باشگاه و هواداران سپاسگزارم بابت محبت هایی که هر روز نسبت به من دارند. احساس غیر قابل وصفی است چون از 12 سالگی به اینجا آمدم و حالا 33 سال دارم. من در مورد عشق صحبت می کنم. اینجا خانه من است یعنی جایی که می توانم در آن باشم.

 

 

 

 

33 سالگی؟

 

 

همه می دانند فردی که 33 ساله است مشکلی برای ادامه بازی کردن ندارد و من به این موضوع فکر نمی کنم اما روی خیلی چیزها توجه دارم و ارزش گذاری می کنم. تردید من در صحبت های قبلی روی این نبود که در بارسلونا نمانم بلکه روی ارزش گذاری روی برخی مسایل بود. وقتی به بارسلونا امدم رویای تبدیل شدن به ورزشکاری بزرگ را داشتم که محبت مردم را دریافت کنم

 

 

 

 

ادامه همکاری با بارسلونا پس از بازنشستگی؟

 

 

در موردش فکر نکردم چون در حال حاضر دارم بازی می کنم. زمان سپری خواهد شد و من در اینده اماده چالش بعدی زندگی خود خواهم شد. ساختن برنامه های آینده از هم اکنون کمی خطرناک است.

 

 

 

 

چگونگی رسیدن به توافق برای تمدید؟

 

 

نمی دانم چگونه توضیح دهم. من در افکار خود کاملا به ماندن فکر می کردم. هرگز بین من و باشگاه مشکلی وجود نداشت. به هر حال در قراردادها نقاط ضعف و قوت وجود دارد که باید با گفت و گو حل شود.

 

 

من فقط یک چیز برای گفتن دارم که از همه متشکرم و امیدوارم برای مدتی طولانی همچنان به کار خودم در بارسلونا ادامه دهم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟