گوچی؛ ستاره روزهای سخت

گوچی نشان داده است که گلزن روزهای سخت است. نگاهی به گل های ملی رضا قوچان نژاد نشان می دهد که همیشه وقتی تیم ایران در شرایط بحرانی قرار می گیرد، او می تواند نقش خودش را ایفا کند. گل او در اولسان به کره که تیم ملی را به جام جهانی 2014 برد و یا گلش به تیم ملی قطر که در همین دور مقدماتی و در اولین دقایق حضورش در زمین به ثمر رساند.
با ظهور مهاجمانی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی سرمربی تیم ملی آرام آرام جای قوچان نژاد در ترکیب اصلی تیم ملی را به بازیکنان دیگر سپرد هرچند او همواره در برنامه های تاکتیکی کی‌روش جای داشته و در مواقع لزوم بازی می کند. در بازی برابر توگو نیز قوچان نژاد در دقیقه 65 به جای سامان قدوس به میدان آمد و البته درخشش همیشگی را نداشت تا این ذهنیت شکل بگیرد که گوچی، ستاره بازی های بزرگ و شرایط دشوار است؛ اما در بازی های متوسط او نمایشی از آن مهاجم طراز اول را نداشته است.
او در سی سالگی در آستانه تجربه دومین جام جهانی متوالی اش است، هرچند مهاجمان جوان و تازه نفس تیم ملی تا حدودی جای او را در ترکیب ثابت تیم ملی گرفته اند؛ اما قوچان نژاد نشان داده است که بازیکن بازی های بزرگ است و در مسیر دشوار تیم ملی در جام جهانی می تواند در هیبت حماسه سازی هایش ظاهر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟