در جو صمیمانه تراکتور، زننده گل مهم نیست

امیر نصرآزادانی درباره بازی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد عنوان کرد: ابتدا جا دارد از تمامی هواداران پرشور تراکتورسازی تشکر کنم. عزیزانی که در سرما و گرما، برد و باخت با وجود تمام مشکلاتی که در این فصل با آن مواجه بودیم پشت تیم‌مان بودند و با حضورشان در ورزشگاه باعث می‌شوند مشکلات به چشم نیاید و تلاش مجموعه تراکتور برای برطرف کردن موانع دو چندان شود.
وی درباره گلی که به ثمر رساند، تاکید کرد: این گل حاصل تلاش کادرفنی و تک‌تک بازیکنان بوده و از اینکه توانستم زحمات بچه‌ها را با گل زدنم به ثمر برسانم، خوشحالم. در جو صمیمانه و حرفه‌ای تیم تراکتور واقعا مهم نیست که چه کسی گل بزند و همه به نحواحسن تلاششان را می‌کنند که تیم نتیجه بگیرد.
هافبک تراکتورسازی با اشاره به حضورش در ترکیب اصلی بیان کرد: با تمام وجود از آقای گل‌محمدی و کادرفنی تشکر می‌کنم که با اعتمادشان به من و دیگر جوان‌های تیم این موقعیت را برایمان فراهم کردند تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا اعتمادشان را با بهترین بازی‌ای که ارائه می‌دهم، پاسخ دهم.
نصرآزادانی در پایان افزود: ما بعد از پیروزی مقابل گسترش، آن بازی را در رختکن فراموش کردیم و از آن بازی فقط روحیه گرفتیم تا برای بازی‌های آینده آماده شویم و با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم از سد سایر حریفان گذر کنیم. ما تا پایان لیگ کار سخت و دشواری پیش‌رو داریم ولی با حمایت پرشورها و کادر فنی و بزرگان تیم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه‌ها را کسب کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟