گواردیولا: باید در سیتی جام ببرم

سیتی شروع بسیار خوبی در این فصل داشته و به نظر می‌رسد این تیم توانایی بردن جام مثل فصل‌های 12-2011 و 14-2013 را دارد. با این حال جدی ترین رقیب آنها منچستریونایتد است که هم امتیاز با آنها در حال پیشروی است و فقط تفاضل گلش با سیتی فرق دارد. با این حال، گواردیولا که در فصل اولش در کسب جام ناکام بود، مدعی شد که امسال باید جام کسب کند.
او گفت:" نمی‌توانم نیاز به جام را تکذیب کرد. همه چنین انتظاری دارند. ما بر اساس تعداد جام‌هایی که برده ای قضاوت Judgment خواهیم شد.بدون جام قطعا ناکام بوده ایم. نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد. خیلی خوشحالم که اینجا هستم ولی همه چیز به موفقیت‌های آینده بستگی دارد. در باشگاه‌های بزرگی مثل منچسترسیتی، اگر پیروز نشوید و جام نبرید، جایی در تیم ندارید."
گواردیولا معتقد است که تقویت خط حمله تیم باعث شده تا آنها نسبت به فصل گذشته تیم متفاوت تری داشته باشند. او گفت:" اگر از من سوال کنید،حس می‌کنم در هر ورزشگاهی می‌رویم گل خواهیم زد. این حس من در حال حاضر است. در گذشته و فصل قبل، اینطور نبود. ما زیاد موقعیت ایجاد می‌کردیم ولی گلزنی برایمان خیلی دشوار بود."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 311252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟