تاریخ دقیق پایان خدمت نوراللهی مشخص شد

احمد نوراللهی که در نیم فصل لیگ شانزدهم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، در ابتدای این فصل با توجه به شرایطی خدمتی و محرومیت نماینده تبریز از جذب بازیکن به لیست سرخپوشان بازگشت.
این بازیکن البته هنوز مدتی از دوران سربازی‌اش باقی مانده تا تنها مجوز حضور در تمرینات را به دست بیاورد. در عین حال با توجه به شرایط حساس سرخپوشان در لیگ قهرمانان و صعود به جمع 4 تیم، هماهنگی لازم برای همراهی او در دیدار برابر الهلال صادر شد و امروز تهران را به مقصد دبی ترک کرد.
سردار باران چشمه، رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص مجوز خروج از کشور احمد نوراللهی و شرایط پایان خدمت او گفت: با پیگیری‌های مسعود سلطانی‌فر، وزیرورزش Sport و جوانان مجوز خروج از کشور این بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل الهلال عربستان صادرشد اما در هر صورت وی سرباز و تا تاریخ 29 آذرماه سال جاری در اختیار نیروهای مسلح است.
با این شرایط شماره هشت سرخپوشان با توجه به رد شدن نامش در لیست آسیایی سرخپوشان تنها قادر به حضور در دیدارهای لیگ قهرمانان این تیم خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟