راکیتیچ: بارسا نباید اجازه جدایی نیمار را می‌داد

باشگاه پاری سن ژرمن با پرداخت رقم فسخ نیمار یعنی 222 میلیون یورو، ستاره برزیلی را به خدمت گرفت و این انتقال ، جنجالی ترین انتقال در تابستان بود. شایعات بسیاری در پیش فصل درباره ماندن و رفتن نیمار منتشر می‌شود ولی در نهایت ستاره برزیلی بارسا را ترک کرد، اتفاقی که راکیتیچ معتقد است بارسا باید جلوی آن را می‌گرفت.

ستاره کروات در این رابطه گفت:" به نظرم جدایی اش خیلی سخت بود زیرا او یکی از بزگترین بازیکنان جهان است. به علاوه برای من او از لحاظ شخصیتی نیز انسان ویژه ای بود. او برای رختکن ما بسیار اهمیت داشت و یکی از بهترین‌هایی که در فوتبال می‌شناسم. بنابراین به نظر من، اینکه باشگاه اجازه جدایی او را داد تصمیم بدی بود زیرا دوست داشتم او در تیم ما باشد."

راکیتیچ ادامه داد:" باید به تصمیم نیمار احترام بگذاریم. اگر تیمی بتواند او را بخرد و او هم تصمیمش جدایی از بارسا باشد، باید به این تصمیم احترام گذاشت و برای نیمار آرزوی موفقیت کرد. امیدوارم در پاریس گل‌های زیادی بزند و خوشحال باشد ولی ما باید مسیر خودمان را برویم و قوی تر از قبل، بدون نیمار در میادین ظاهر شویم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟