افتخاری مخالف بازگشت "هشت شاکی" به استقلال

همان روزهایی که ماجرای پیوستن مجتبی جباری به استقلال Esteghlal نقل محافل شد، شایعات مختلفی پیرامون قرارداد "هشت شاکی" و باشگاه نقل محافل شد. شایعاتی که نشان می داد یک پای این قرارداد چندان تمایلی به نهایی شدن توافقات ندارد و با بهانه های مختلف در صدد به بن بست رسیدن این ماجرا است.
یک روز پای تست های پزشکی و ایفمارک به میان می آمد، روز دیگر از پر بودن فهرست 18 نفره صحبت می شد و ... تا این که در نهایت مجتبی جباری به عنوان یکی از آخرین بازیکنان، قرارداد بست و آن را در هیات فوتبال ثبت کرد تا بعد از چهار، پنج سال دوباره صاحب پیراهن شماره 8 استقلال شود.
در همان مقطع شایعه ای بیشتر از شایعات دیگر به گوش می رسید مبنی بر این که رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه چندان تمایلی به بازگرداندن جباری 35 ساله و همواره مصدوم ندارد و ترجیح می دهد از بازیکنانی جوان تر بهره ببرد که این شایعات نه تایید شد نه تکذیب تا این که در برنامه جنجالی نود دیشب، سرانجام ملکی، عضو افشاگر هیات مدیره استقلال رسما از مخالفت مدیرعامل با عقد قرارداد با جباری صحبت کرد و مدعی شد که افتخاری در جلسات هیات مدیره به صراحت مخالفت خود با بازگرداندن جباری را اعلام کرد؛ اما با فشار سرمربی حاضر به عقد قرارداد با این بازیکن شد.
ملکی عضو هیات مدیره استقلال گفت: افتخاری عامل اخراج جباری بوده؛ چراکه این بازیکن به افتخاری گفته است زمین استقلال خراب است و به این تیم آمده تا پولش را بگیرد. صحبت هایی که هیچ واکنشی از سوی مدیرعامل استقلال نداشت تا مشخص شود شایعاتی که از تابستان به گوش می رسید، همگی صحت داشت و بازگشت جباری با مخالفت مدیرعامل و تاکید سرمربی رخ داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟