مدیران بارسلونا در مورد نیمار دروغ گفتند؟

پی اس جی برای جذب نیمار مجبور شد رقم فسخ قرارداد 222 میلیونی او را بپردازد و به این ترتیب نیمار گران ترین بازیکن دنیا لقب گرفت. 
پس از اینکه یکی از مدیربرنامه های مشهور فوتبال که از اعضای مهم باشگاه بارسلونا نیز محسوب می شود فاش کرد مدیران بارسا از چند ماه پیش نسبت به خطر جدایی نیمار مطلع بودند، این بحث بر سر زبان ها افتاد که چرا اقداماتی جدی برای حفظ نیمار صورت نگرفت؟
در واقع هر روز که می‌گذرد جزئیات جدیدی از جدایی نیمار و پیوستنش به پاری ‌سن‌ ژرمن منتشر می‌شود که از آگاهی مسئولان باشگاه بارسلونا نسبت به این جدایی از مدت‌ها قبل حکایت می‌کند. از روزهای پایانی ماه می(خرداد)، مقام‌های ارشد باشگاه از جمله رییس باشگاه، جوسپ ماریا بارتومئو و نایب رییس ورزش Sport باشگاه، ژوردی مستره، می‌دانستند که خطر جدایی مهاجم برزیلی از بارسلونا وجود دارد.
این در حالی است که هر دو چندی پیش قاطعانه آگاهی خود از این موضوع را تکذیب کردند.
به‌ گزارش رادیو کاتالونیا زمانی که مستره اعلام کرد نیمار 200 درصد در بارسا می‌ماند، مسئولان باشگاه می‌دانستند که نیمار هدف اصلی پاریسی‌ها است و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد. علاوه بر این رییس باشگاه در حالی به اردوی آمریکا رفت که می‌دانست این انتقال به زودی قرار است به واقعیت تبدیل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟