کعبی: سپیدرود بدون هواداران ارزش ندارد

حسین کعبی کاپیتان سپیدرود در مصاحبه با همشهری در خصوص برد تیمش برابر صنعت نفت و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
حاشیه‌های باخت به ملوان
کعبی ابتدا در خصوص شکست سپیدرود برابر ملوان در جام حذفی و حاشیه‌هایی که بعد از این بازی ایجاد شد می‌گوید: برد و باخت در فوتبال وجود دارد و متاسفانه ما در این مسابقه شکست خوردیم. این بازی برای هواداران اهمیت زیادی داشت، آنها حاضر است تیم ما به دسته اول سقوط Fall کند ولی در دربی شکست نخورد. متاسفانه بعد از بازی هم آقای نظرمحمدی استعفا داد که خوشبختانه مسئولان باشگاه مخالفت کردند.
از خانه بیرون نیامدم
کعبی ادامه می‌دهد: بعد از بازی 2روز از خانه بیرون نیامدم ولی حرف‌های هواداران را شنیدم و خیلی از آنها با من تماس گرفتند. من معتقدم سپید رود بدون هوادارانش ارزش ندارد و ما نیاز به آنها داریم. آنها باید از تیم حمایت کنند و می‌دانم وقتی می‌بازیم چه حسی دارند. من بیشتر از یکسال در رشت زندگی کرده‌ام و باید بگویم که هواداران از باخت سپیدرود بیش از حد ناراحت می‌شوند. واقعا خوشحالم که صنعت نفت را با نتیجه‌ای خوب شکست دادیم تا آنها را خوشحال کنیم.
هوادارن بی ادبی نکردند
کعبی در مرد شعارهایی که علیه نظرمحمدی در بازی با ملوان سر داده شد می‌گوید: هواداران ما تیمشان را دوست دارند، عده‌ای از آنها بعد از بازی بشدت ناراحت و عصبانی بودند و شعارهایی سر دادند. البته آنها بی ادبی نکردند ولی باید این را هم در نظر گرفت که تیم ما خیلی بد بود. از نگاه هواداران وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، شاید سرمربی مقصر اول است ولی من باید بگویم که مقصر اصلی ما بازیکنان هستیم. تیم ما همیشه باید سربلند باشد و هواداران سپیدرود هم همیشه باید سرشان بلند باشد
برد برابر صنعت نفت
کعبی در خصوص برد برابر صنعت نفت می‌گوید: بازی خوبی انجام دادیم و یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران را شکست دادیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما همینکه 3 امتیاز را گرفتیم خیلی خوب شد. خوشحالم که از 3 بازی اخیر 7 امتیاز گرفتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟