تیم ملی دانش‌آموزی و برد در گام اول

در دومین روز بازی های مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا تیم‌ملی فوتبال دانش آموزی ایران و مالزی در ورزشگاه بعثت شیراز با هم دیدار کردند که در پایان تیم ایران با دو گل یار شماره 19 خود ،محمد صابری پور به برتری رسید.
در این دیدار که به صورت زنده، همزمان از شبکه استانی فارس و شبکه سراسری امید پخش شد،محسن خلیلی آقای گل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران در استودیوی شبکه سراسری امید برای پخش زنده اولین بازی تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران به عنوان میهمان حضور داشت.
با پایان یافتن دومین روز رقابت ها، در گروه یک تیم اندونزی با 6 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم تایلند با سه امتیاز دوم است و تیم های کره جنوبی و تیم منتخب فارس هم با یک امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند و تیم هندوستان هم بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.
تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.
در رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا، 270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند و دیدار نهایی این مسابقات 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟