گلایه کمالوند از مشکلات مالی نفت آبادان

درباره شرایط تیم نفت آبادان بعد از پیروزی مقابل سپاهان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی عنوان کرد: وضعیت فنی تیم خوب است؛ اما شرایط مالی باشگاه تعریفی ندارد. بازیکنان تیم ما از سال گذشته 30 درصد قراردادشان را طلب دارند و امسال هم هنوز قسط اول را به طور کامل دریافت نکردند. وضعیت ما از نظر پشتیبانی تیم خوب نیست.
وی ادامه داد: تیمی مثل نفت آبادان با سرمایه عظیم نفتی نباید دغدغه مالی داشته باشد؛ ولی ما مشکلات زیادی داریم. حتی باشگاه بابت برد مقابل پدیده در لیگ و سپاهان در حذفی نتوانست پاداشی به بازیکنان بدهد و این شرایط مرا نگران کرده است. متاسفانه بین کیفیت فنی و حمایت بیرونی نفت آبادان همخوانی وجود ندارد.
سرمربی نفت آبادان همچنین گفت: متاسفانه عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه هم فشار زیادی را تحمل می‌کند و خسته شده است. با توجه به مصوبه مجلس مبنی بر اینکه تیم‌های دولتی نمی‌توانند از سرمایه وزارت‌خانه‌ها استفاده کنند، دچار مشکل شده‌ایم و وضعیت پشتیبانی نفت خوب نیست. قطعا ادامه این روند روی کیفیت تیم نفت هم تاثیر می‌گذارد. من شهادت می‌دهم که آقای عیسی‌زاده همه توانش را گذاشته؛ اما او تنها است و تا زمانی که مسئولان بالاتر پشت تیم نیایند و راهکار درستی پیدا نشود، همین آش است و همین کاسه.
کمالوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: تیم ما امسال شرایط خوبی دارد و هواداران از ما راضی هستند. این هواداران خوشبختانه ما را تنها نمی‌گذارند و پشت تیم هستند.از طرفی فضای همدلی و حمایت هواداران وجود دارد و روند کیفی و فنی تیم هم خوب بوده است؛ اما روند کنونی مالی باشگاه روی روند تیم تاثیر نمی‌گذارد. من به عنوان سرمربی به تعهدی که داده بودم و گفتم تیم قدرتمندی درست می‌کنیم، عمل کردم و باید از لحاظ مالی نیز مشکلات حل شود و مسئولان به قول معروف به داد نفت برسند.
وی در پایان افزود: برای من سوال است که بقیه تیم‌های دولتی مثل سپاهان، ذوب‌آهن و پارس جنوبی از کجا پول می‌آورند و هزینه می‌کنند؟ ما هم باید مثل آنها بتوانیم درآمدزایی کنیم و مشکلات حل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟