کونته: از حالا روی هازارد حساب می کنم

ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی هفته های ابتدای تیمش را در رقابت های فصل جاری لیگ برتر از دست داد با این حال او رفته رفته توانست شرایط مطلوب خود را به دست بیاورد و دربازی این هفته تیم ملی کشورش به میدان رفت و حتی گلزنی هم کرد.
آنتونیو کونته قبل از بازی برابر لستر گفت: خوشبختانه ادن هازارد شرایط بازی را به دست آورده است و این خبر خوبی برای ما و کل تیم است. او از این هفته می تواند برای تیمش به میدان برود. من با روبرتو سرمربی بلژیک در ارتباط بودم و خوشحال شدم که هازارد برای بلژیک به میدان رفت. هازارد بازیکن مهمی برای ماست و می تواند نقش مهمی در تیم داشته باشد.
او درباره تلاش چلسی در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی گفت: چلسی از سال دیگر باید با برنامه مشخص در نقل و انتقالات شرکت کند و فعال باشد. نباید کار را به روز آخر کشاند. باید با برنامه در نقل و انتقالات باشیم. البته من تجربه زیادی از بازار Store نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس ندارم و تفاوت های بارزی با بازار نقل و انتقالات ایتالیا است. در ایتالیا بازیکن به خاطر یوونتوس به تیم می آید ولی در انگلیسی بازیکنانی هستند که به خاطر مربی به تیم دیگری می روند و کاری به تیم ندارند. من به همین خاطر از بازیکنان و ستاره های تیمم خواستم که برای چلسی بازی کنند نه برای من.
چلسی باید امروز در رقابت های لیگ برتر برابر لسترسیتی به میدان برود که این دیدار در ورزشگاه کینگ پاور برگزار می شود و در ادامه اولین دیدار خود را در لیگ قهرمانان اروپا برابر قره باغ برگزار خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟