ششمین قربانی جام حذفی کدام تیم خواهد بود؟

روز اول بازی های جام حذفی با شکست سپاهان در نقش جهان مقابل تیم صنعت نفت آبادان که پیشتر انصراف خود را از حضور در جام حذفی اعلام کرده بود و طلایی پوشان در خانه با یک گل از میهمان خود شکست خوردند. در مشهد هم دیدار پدیده برابر تراکتورسازی در شرایطی با پیروزی 2 بر 1 شاگردان گلمحمدی خاتمه یافت که 2 گل در 3 دقیقه تیم میزبان را به بازی برگرداند تا تیم پدیده حذفی دراماتیک و ناباورانه از مسابقات جام حذفی داشته باشند.
در ادامه نتایج روز دوم بازی ها، شگفتی های مرحله سوم را که با حضور تیم های لیگ برتری آغاز شده است را تکمیل کرد. تیم سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج که زمانی ورزشگاه خانگی این تیم به شمار می رفت، با نتیجه 2 بر 1 مقابل اکسین شکست خورد و تیم ذوب آهن هم در خانه و در ضربات پنالتی مغلوب تیم فجرسپاسی شراز شد تا علی دایی و قلعه نویی که سال گذشته و در قالب تیم های تراکتورسازی و نفت تهران فینال جام حذفی را برگزار کردند، در اولین گل از مسابقات کنار بروند.
در روز دوم البته استقلالی ها در دیگر دیدار حساس این مرحله مقابل حریف سخت کوش خود به برتری رسیدند تا شگفتی های روز دوم بازی ها کامل نشود.
امروز آخرین روز مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی برگزار می شود و در مهم ترین دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و سپیدرود مقابل هم صف آرایی می کنند.
از دیگر دیدارهای این مرحله می توان به مصاف پیکان برابر بادران و سیاه جامگان برابر برق نوین شیراز و همچنین فولادخوزستان برابر تیم ایران جوان بوشهر اشاره کرد، که می تواند تعداد تیم های لیگ برتری حذف شده از مسابقات را در روز سوم به عدد 6 برساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 303279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟