سهم انزلیچی‌ها در ال گیلانو بیشتر شد

از بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، روز شنبه تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی با یکدیگر دیدار خواهند کرد. دیداری که همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و این بار نیز با توجه به تک بازی بودن هواداران دو تیم توجه ویژه ای به آن خواهند داشت.
طبق قرعه کشی انجام شده برای این دیدار، رشتی ها باید از حریف دیرینه خود میزبانی کنند و به همین دلیل طبیعی بود که هواداران تیم ملوان متناسب با چیزی که در قانون Lawآمده وارد ورزشگاه عضدی رشت شوند اما با پیگیری و مذاکره مهران نصیری سرپرست باشگاه ملوان و رییس هیات فوتبال بندرانزلی در جلسه شورای تامین استان گیلان سهم بیشتری به هواداران ملوان برای تماشای دربی تعلق گرفت. 
بنا به قانون فدراسیون فوتبال ایران ده درصد از ظرفیت موجود استادیوم عضدی به هواداران ملوان اختصاص داشت که با وضعیت موجود حدود پانصد نفر بود ولی با مذاکره و رایزنی مدیران باشگاه ملوان این تعداد به هزار و دویست نفر افزایش یافت. 
همچنین شورای تامین در نظر داشت تا با وضعیت موجود استادیوم عضدی رشت هواداران ملوان در پشت دروازه مستقر شوند که با مخالفت مسئولان باشگاه ملوان مواجه شد و مقرر شد تا جایگاه سمت چپ استادیوم عضدی و پشت نیمکت ذخیره تیم ملوان دراختیار هواداران ملوان قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟