توقف خانگی آرژانتین مقابل ونزوئلا

آرژانتین از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و در نیمه اول تیم برتر زمین بود. آنها موقعیت های زیادی ایجاد کردند ولی راه به جایی نبردند تا در نیمه دوم از حریف عقب بیفتند. با این حال 3 دقیقه بعد با گل به خودی فلتشر ، کار به تساوی کشیده شد و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
از ابتدای بازی، این شاگردان سامپائولی بودند که شروع بهتری داشتند و نمایش خوبی در زمین داشتند ولی به نظر طلسم آرژانتین ادامه دارد و در این نمایش خوب با وجود حضور تمام ستاره ها، توپ ها به گل تبدیل نمی‌شود. مصدومیت دی ماریا از ناحیه همسترینگ در نیمه اول نیز شرایط را برای آنها دشوارتر و پیچیده تر کرد. تغییراتی که نسبت به دیدار اروگئه داده شده بود مثل حضور ماسکرانو، بانگا و ... نیز مثمر ثمر نبود و اوضاع آرژانتین در نیمه اول، مثل بازی قبل با اروگوئه بود.
نیمه دوم اما شرایطی کاملا متفاوت داشت. ونزوئلا که قعرنشین جدول است، ناگهان حملات خود را شروع کرد و در دقیقه 51 در میان شگفتی هواداران، از حریف عقب افتاد. با این حال طولی نکشید که با فشارهای فراوان، روی سانتر آکونا، جانشین دی ماریا، مدافعین ونزوئلا دچار اشتباه شدند و دروازه خودی را باز کردند. پس از آن ایکاردی یک بار در موقعیت گل قرار داشت و برخوردی با مدافع ونزوئلا داشت ولی داور اعتقادی به خطا نداشت و ادامه بازی را اعلام کرد.
فشار آرژانتین در نهایت بی نتیجه ماند و آنها با تساوی 1-1 در خانه مقابل ونزوئلا متوقف شدند. بدین ترتیب آلبی سلسته به رده پنجم جدول سقوط Fall کرد و با 24 امتیاز در این رده قرار گرفته است. هر چند فاصله آنها با تیم دوم 3 امتیاز است ولی این فاصله در هر بازی در حال افزایش است و ممکن است آرژانتین در این 2 بازی باقی مانده نتواند آن را جبران کند و در بهترین حالت راهی پلی آف شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟