بوسه جاسمیان بر پیشانی سلطان پیش روی قدیمی‌ها

شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، امروز برای حمید جاسمیان، فریدون معینی، بهنام ابوالقاسم پور و پژمان جمشیدی جشنی را برگزار کرد. 
در این مراسم تولد دسته جمعی، چهره های سرشناسی چون علی پروین، محمد پنجعلی ، ضیا عربشاهی، رحیم یوسفی، بهروز سلطانی، سعید نعیم آبادی، محمود خوردبین، اسماعیل هلالی ،حمید درخشان و حمید استیلی حضور داشتند. نکته جالب توجه حضور سعید شیرینی سرپرست سابق تیم پرسپولیس و یار نزدیک محمد رویانیان و البته حسین هدایتی در این مراسم بود.
این مراسم در یکی از رستوران های تهران برگزار شد و فریدون معینی به خاطر سفر و پژمان جمشیدی به دلیل درگیری های فرهنگی و هنری اش! نتوانستند خودشان را به مراسم جشن تولدشان برسانند. 
اما علی پروین سلطان پرسپولیسی ها مثل همیشه چهره اصلی در مراسمی برای پیشکسوتان بود. سلطان همیشه در کنار پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشته و این اهمیت نقش سلطان را بیش از پیش نشان می دهد.
بوسه حمید جاسمیان بر پیشانی علی پروین نیز از صحنه های جذاب این مراسم بود. جاسمیان پیشکسوت علی پروین به حساب می آید و مثل اکثر پیشکسوتان این باشگاه ، به او علاقه زیادی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟