سرمربی سوریه: باید ایران را شکست بدهیم

ایمن الحکیم سرمربی تیم ملی سوریه پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ما یک برد فوق العاده برابر قطر به دست آوردیم و اکنون برای رسیدن به رویا باید در تهران برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسیم، مطمئن باشید تمام تلاشمان را در آن بازی خواهیم کرد.
سرمربی سوریه در ادامه افزود: این پیروزی را به تمام مردم سوریه تقدیم می کنم و امیدوارم توانسته باشیم دل آنها را برای دقایقی شاد کنیم. بازهم می گویم ما با تمام عزم و اراده راهی ایران می شویم، ایران یکی از قدرت های آسیاست؛ اما ما از آنها نمی ترسیم و با تمام قدرت به میدان می رویم.بازی با قطر به پایان رسید، ما به دنبال رقم زدن یک فصل جدید برای فوتبال سوریه هستیم و باید برابر ایران پیروز شویم.
وی درباره پیروزی روز گذشته نیز گفت: ما همان ابتدای بازی گل زدیم و استرس مان کم شد اما بد موقع گل خوردیم. در نیمه دوم مالک میدان ما بودیم و خدارا شکر موفق به پیروزی شدیم. من از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم.
تیم سوریه با پیروزی روز گذشته برابر قطر به رده سوم گروه خود صعود کرد و برای صعود نیاز به شگفتی آفرینی برابر ایران دارد. دیدار رفت دو تیم در کشور مالزی با تساوی 0-0 به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟