منصوریان: فردا بازی بسیار مهمی داریم

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده خراسان گفت: به تیم پدیده خوش‌آمد می‌گویم. فردا بازی بسیار مهمی داریم و امیدوارم با کسب سه امتیاز روندمان را در جدول بهبود ببخشیم.
وی در مورد تیم پدیده عنوان کرد: پدیده روند خوبی داشته، تمام بازی‌های آنها را آنالیز کردیم و می‌دانیم که آنها یک بازی خیلی خوب مقابل سپاهان انجام دادند. آنها 4 گل به تیم خوب سپاهان زدند و روند خیلی خوبی طی کردند. تک‌تک نفرات آنها را می‌شناسیم چون برخی از آنها شاگرد خود من بودند. پدیده تیمی منضبط و منظم است، آنها شرایط خوبی دارند و ما هم روند حرکت تاکتیکی خوبی را سپری کردیم و کلا شرایط‌مان خوب است.
منصوریان ادامه داد: در حال حاضر همه تیم‌ها در لیگ برتر از یکدیگر شناخت دارند. تیم آنالیز ما کمی‌حساس‌تر و دقیق‌تر کار می‌کند و روی تک‌تک بازیکنان حریف کار آنالیز انجام می‌دهد تا بتوانیم اطلاعاتمان را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. پدیده تیم قابل احترامی است اما امیدوارم فردا 3 امتیاز را بگیریم و جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.
سرمربی استقلال Esteghlal در مورد وضعیت امید ابراهیمی تصریح کرد: امید از هفته پیش پابه توپ شده اما در بازی فردا در لیست 18 نفره نیست. سلامتی او برای ما مهم است و در 15 تا 20 روز آینده به فرم ایده‌آل می‌رسد چرا که بازیکن تیم ملی است و قطعا به لیست 18 نفر راه پیدا می‌کند. ما فردا فقط محسن کریمی را نداریم، اما فرشید اسماعیلی، باقری و پادوانی جزو 18 بازیکن ما خواهند بود.
منصوریان در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر استقلال نتواند مقابل پدیده نتیجه بگیرد، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اگر سوال فنی در مورد بازی فردا دارید می‌توانم پاسخ دهم.
وی در مورد فاصله کم دیدار قبلی تیمش با بازی پدیده خاطرنشان کرد: دغدغه‌ای به خاطر فاصله کم بازی‌ها نداریم، ما در 4 سال گذشته این مسئله را به اثبات رسانده‌ایم که چه روشی به کار ببریم تا فرم بدنی بازیکنان را حفظ کنیم. در 3-4 سال گذشته در فضای تنگ و سخت شرایط بدنی خوبی را بازیکنان ما سپری کردند. تنها وضعیت بدنی را باید مراقبت کنیم. ما بلدیم که برای تمرینات ریکاوری چه روشی را به کار ببریم، وقتی بازیکنی 10، 11 کیلومتر می‌دود می‌دانیم چه تمرینی به کار ببریم. الحمدلله شرایط تیم خوب است و بازیکنان سرحال هستند و مشکلی نداریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟