پروژه 100 میلیون پوندی پوچتینو در روزهای آخر تابستان!

تاتنهام که پس از گذشت 45 روز، هنوز خریدی در تابستان نداشته و این مسئله هواداران را نگران کرده است.
به گفته مربیشان نوبت سفیدپوشان رفته رسیده و به نظر می‌رسد خریدهای تازه در راه باشد.
دنی رز، در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار گرفته بود که تاتنهام فروش وی را در این تابستان غیرممکن دانست
در خط دفاعی و با رفتن «کایل واکر» به من‌سیتی، تاتنهام به دنبال یک دفاع راست می‌گردد. گرچه «کران تیریپر» گزینه اصلی آنها بوده و «واکر پترز» جوان نیز عملکرد درخشانی در دیدار مقابل نیوکاسل از خود نشان داده اما پوچتینو برای خرید «سرژ اوریه» اقدام می‌کند.
مدافع فرانسوی سن‌ژرمن، به خاطر خرید گران قیمت نیمار در لیست فروش قرار گرفته است. من‌یونایتد به دنبال جذب وی بود که به نظر می‌رسد تاتنهام برای این انتقال مصرتر باشد.
فصل پیش با مصدومیت مدافعینی چون فرتونگن و یا آلدرویرلد، «اریک دایر» که در پست میانی بازی می‌کند مجبور شد یک خط عقب‌تر بازی کند. به همین علت سران باشگاه لندنی، به دنبال جذب یک مدافع جوان ولی تنومند هستند. 
به گفته دیلی میل، «داوینسون سانچس» با 28 میلیون پوند در آستانه انتقال به وبملی قرار دارد. مدافع کلمبیایی آژاکس، عملکرد درخشانی از خود نشان داد و یکی از مهره های اصلی بوژ در رسیدن به فینال لیگ اروپا بود.
راس بارکلی، هدف اصلی پوچتینو نیز در یک قدمی تاتنهام قرار دارد. این ستاره که ساز رفتنش را از اورتون کوک کرده حاضر است برای پیوستن به این تیم از 30 هزار پوند در هر هفته بگذرد. طبق گزارش مطبوعات، انتقال نزدیک به 50 میلیون پوند این هافبک 23 ساله، تا هفته آینده رسمی شود. البته برخی رسانه‌ها نیز به خاطر مصدومیت وی، مدعی شده‌اند که تاتنهام از این خرید منصرف شده است ولی باید دید چه جایگزینی پوچتینو خواهد داشت. 
مارسیال یکی از اهداف تاتنهام بود که منچستریونایتد این پیشنهاد را رد کرد.
تاتنهام فصل گذشته با عملکردی درخشان مقام دوم را کسب کرد و اکنون نیز چشم به موفقیتی بزرگ تر دارد. آنها در 2 سال گذشته، یکی از بهترین تیم‌های جزیره بوده‌ و اکنون نیز یکی از مدعیان قهرمانی لقب گرفته‌آند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟