بازی های یونیورسیاد دانشجویی جهان/ سرمربی جودو:برای قهرمانی می جنگیم

«وحید زارع نژاد» روز دوشنبه در آستانه اعزام تیم دو نفره جودو دانشجویان ایران به بیست و نهمین دوره بازی های یونیورسیاد دانشجویی جهان در چین تایپه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دو ماه پیش اردوهای آماده سازی تیم جودو آغاز شده و از مجموع 30 نفر برتر دعوت شده به این اردوها با تشخیص کادر فنی در نهایت فقط دو وزن نماینده به این رقابت ها اعزام می شود. 
وی افزود: نمایندگان جودو ایران به بازی های یونیورسیاد دانشجویی جهان از شانس بالایی در کسب مدال برخوردار هستند.
سرمربی تیم جودو دانشجویان ایران با اشاره به اینکه آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم جودو در شیراز در حال برگزاری است افزود: سه مرحله قبلی اردو در تهران برگزار شد و بازیکنان در شرایط بسیار خوب فنی، روحی و جسمانی قرار دارند.
زارع نژاد گفت: آخرین مرحله اردو به دلیل داشتن حریفان تمرینی با حضور چهار جودو کار برگزار شد.
سرمربی تیم جودو با بیان اینکه حمید سجادی فر و تورج چناری به ترتیب در دو وزن به اضافه 100 کیلوگرم و منهای 81 فردا شب - سه شنبه - راهی چین تایپه می شوند، گفت: مهم ترین حریفان ما در این دو وزن از کشورهای فرانسه، برزیل، ژاپن، کره جنوبی، آذربایجان، آلمان و روسیه هستند.
زارع نژاد تصریح کرد: البته همه می دانند ورزش Sport جودو ، ورزش لحظه ها است و به همین دلیل پیش بینی آن تقریبا غیر ممکن است.
وی گفت: در هر حال کادر فنی و بازیکنان نهایت تلاش خود را برای آماده سازی کشیده اند و امیدواریم نتیجه خوبی از این رقابت ها بگیریم.
حمید سجادی فر جودوکار وزن به اضافه 100 کیلوگرم کشورمان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند آماده سازی تیم گفت: تمرینات منظم و حساب شده ای را دنبال کردیم و 100 درصد شانس کسب مدال داریم.
وی با قدردانی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و کادر فنی گفت: همه اردوها در سطح خوبی برگزار شد و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم.
این جودو کار و دانشجوی رشته تربیت بدنی گفت: از 9 سالگی در این رشته فعالیت کرده و در 10 سال گذشته عضو تیم های جوانان و بزرگسالان بوده است.
رقابت های دو وزن به اضافه 100 کیلوگرم و منهای 81 کیلوگرم روزهای 29 و 30 مرداد ماه برگزار می شود.
بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از 28 مرداد ماه با حضور صدها ورزشکار از بیش از 100 کشور جهان در 21 رشته ورزشی برگزار می شود و کاروان ورزشی دانشجویان ایران در سه گروه و هشت رشته راهی این رقابت ها می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟