خراسان‌شمالی نماینده ایران در مسابقات جهانی کوراش ترکیه است

در بجنورد درحاشیه پنجمین دوره مسابقات کوراش جوانان آسیا اظهار داشت: تیم خراسان شمالی به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی ترکیه حاضر می‌شود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مناسب رقابت‌های کوراش جوانان آسیا در بجنورد افزود: در چهارمین دوره این مسابقات که در لبنان برگزار شد شاهد حضور 8 تیم بودیم ، این در حالی‌است که با تلاش‌های صورت گرفته در این دوره 12 تیم قدرت‌مند از آسیا در بجنورد حضور دارند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش از حضور 15 داور بین الملی در این مسابقات خبر داد و گفت: دو داور از خراسان شمالی و مازندران نیز دراین مسابقاتقضاوت Judgment می‌کنند و در صورت موفقیت به رتبه داور بین المللی ارتقاء پیدا می‌کنند.
نصیری‌نژاد در خصوص برگزاری این مسابقات به میزبانی بجنورد اظهار داشت: تلاش زیادی برای گرفتن میزبانی این مسابقات در بجنورد صورت گرفت و در حالی‌که کشور قدرتمند تایوان نیز خواهان برگزاری این مسابقات بود و با تلاش کنفدراسیون و کمیته کوراش٬ میزبانی به بجنورد رسید و امیدواریم با برگزاری شایسته این دوره٬ شاهد برگزاری مجدد مسابقات سطح جهانی در خراسان‌شمالی باشیم.
وی در خصوص سطح آمادگی تیم های شرکت‌کننده نیز خاطرنشان کرد: تیم‌های ازبکستان و ترکمنستان با قدرت در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم تیم ایران با غیرت مثال زدنی خود بتواند در ترکیب سه تیم برتر قرار گیرد.
نائب رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا هم‌چنین به اعزام تیم خراسان شمالی به مسابقات جهانی کوراش در ترکیه در اکتبر سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به میزبانی شایسته استان در برگزاری مسابقات کوراش جوانان، این موقعیت به کوراش‌کاران خراسان‌شمالی داده شد تا با قدرت در مسابقات جهانی کوراش در استانبول ترکیه حضور پیدا کنند.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی و تمام دست‌اندر کاران برگزاری رقابت‌های جوانان در بجنورد گفت: این مسابقات آنالیزی مناسب برای سنجش جوانان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی داخل سالن ترکمنستان است و امیدواریم تیم ایران در این مسابقات مهم نیز بتواند در سکوی قهرمانی قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟