رنکینگ برترین‌های تنیس کشور اعلام شدند / نداف صدر جدول را از رقبا پس گرفت

به نقل از سایت فدراسیون تنیس، از سوی سازمان لیگ تنیس کشور تنیسورهای برتر ردههای سنی بزرگسالان در هر دو بخش بانوان و آقایان معرفی شدند.

رده بندی اعلام شده در بخش بانوان تا پایان مرحله چهارم رقابت های مناطق پنجگانه کشور و در بخش آقایان نیز تا پایان مسابقات جایزه بزرگ تهران است.

در بخش بانوان صدف صادق وزیری با 1790 امتیاز، غزاله ترکمن با 1583 امتیاز و سارا آزاد دوست با 1303 امتیاز هر سه از تهران در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
همچنین جاسمین خوشابه از تهران، کیمیا اسبقی پور از البرز، غزل پاک باطن از خراسان رضوی، سمن قیومی از مازندران، پونه طوافی از البرز، آرتا فریدی از فارس، شهره عظیمی از تهران عناوین چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.
حمیدرضا نداف از اصفهان با 2270 امتیاز به صدر جدول بازگشت، امیرحسین بادی از قم با 2625 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و حسام یزدی از تهران با 2550 امتیاز صاحب عنوان سوم شد.
انوشا شاهقلی از تهران، اشکان ادیبی از خوزستان، معین محمدی از کرمان، مهدی سوری از تهران، کیارش قائمی از اصفهان، محمد رضا کارگزان از فارس و شهاب راطق از اصفهان عنوان چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.
در جدول رده بندی آقایان 502 تنیسور و در بخش بانوان 220 نفر صاحب رنکینگ هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟