همراهان همیشگی خونه به خونه در بابل

در گرمای شدید تابستانی شمال ایران و در کنار سواحل دریای خزر فوتبالدوستان بابلی در حالی خود را به ورزشگاه شهدای هفتم تیر رساندند که تا چند ساعت قبل از بازی هنوز مشخص نبود آنها می توانند از میزبانی بهره ببرند یا نه! اما با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته این حق به خونه به خونه داده شد تا در مصاف با مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود به میدان برود.
طرفداران این تیم متمول اما پرحاشیه که به هیچ عنوان از اتفاقات رخ داده در خونه به خونه رضایت نداشتند، با وجود تمام دلخوری ها خود را به ورزشگاه رسانده و مثل تمام سال های گذشته همراه و یار همیشگی تیم بودند و 90 دقیقه به حمایت از تک تک اعضای خونه به خونه پرداختند؛ بلکه فصل را با برد آغاز کنند.
طرفدارانی که نشان دادند لایق تیمی خوب و مدعی هستند و از آن مهم تر ورزشگاهی در خور شأن آنها باید ساخته شود که بتواند از اعتبار فوتبال این خطه دفاع کند. درست مثل دیگر رشته محبوب ورزشی میان بابلی ها. مسلما با تماشای حضور این طرفداران که به نسبت بازی های فصل قبل ریزش قابل توجهی هم داشتند، مسئولان باشگاه خونه به خونه باید به فکر فرو رفته و در پی جلب رضایت آنها برآیند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟