واکنش دو پهلوی راموس درباره آینده بیل

سرخیو راموس در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (سه‌شنبه) رئال مادرید برابر منچستریونایتد در سوپرجام اروپا، درباره آینده گرث بیل که گمانه‌زنی‌هایی درباره خروجی احتمالی‌اش از جمع کهکشانی‌ها شایعاتی منتشر شده است و نیز تلاش باشگاه برای خرید کایلیان امباپه، مهاجم فرانسوی 18 ساله موناکو، اظهار داشت: ما به نظر سایرین احترام می‌گذاریم اما گرث بازیکن رئال مادرید است و ما خوشحالیم که او را داریم. آینده بازیکنان را خودشان تعیین می‌کنند. تا پایان آگوست زمان زیادی باقی مانده است و تا آن زمان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما مشکلی نداریم چون او با ماست.
قرار گرفتن نام کریستیانو رونالدو Ronaldo در جمع بازیکن رئال مادرید در سفر به اسکوپیه، با توجه به کوتاه بودن مدت حضور او در تمرینات اتفاقی بود که شاید انتظارش نمی‌رفت اما راموس از این اتفاق ابراز رضایت و آن را نشانه از حضور محتمل رونالدو در بازی دانست.
راموس ادامه داد: کریستیانو رونالدو برای ما بازیکن مهمی است و فرقی نمی‌کند که او چند روز تمرین کرده باشد. بازی کند یا نکند، همین که او اینجا کنار ما حضور دارد، با ارزش است. ما نمی‌توانیم تعیین کنیم که او بازی می‌کند یا نه و باید حساب مسائل شخصی را از فوتبال جدا کنیم.
مدافع سابق سویا درباره شانس او برای بالای سر بردن جام قهرمانی سوپرجام اروپا هم تأکید کرد: هر بار از من به عنوان کاپیتان تیم درباره این موضوع سؤال پرسیده می‌شود. اینکه کاپیتان رئال هستم واقعاً غرورانگیز است و به من انگیز می‌دهد. ما سه‌شنبه شب با تاریخ قرار ملاقات داریم و می‌‌خواهیم با یک جام دیگر به مادرید برگردیم و آن را به هواداران‌مان تقدیم کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟