جنجال جدید طارمی در تمرین پرسپولیس+عکس

به نقل از روزنامه ایران ورزشی در تمرین دیروز پرسپولیس بحث مهدی طارمی با محمود خوردبین مهم‌ترین اتفاق بود. جایی که مهاجم پرسپولیس بر سر ورود چند کودک با سرپرست این تیم به مجادله لفظی پرداخت و دست آخر هم با وساطت محسن مسلمان ماجرا تا حدودی ختم به خیر شد.

دلیل بحث طارمی با خوردبین این بود که او قصد داشت دو کودک خردسال را به محل تمرین تیمش ببرد که این موضوع با مخالفت مسوولان حراست ورزشگاه شهید کاظمی مواجه شد. طارمی هم که به شدت از این ماجرا ناراحت بود دیواری کوتاه‌تر از دیوار محمود خوردبین پیدا نکرد و جلوی چشم همه با سرپرست باسابقه و خوشنام پرسپولیس به جر و بحث پرداخت.

تاسف‌برانگیز اینکه محمود خوردبین بارها به مهدی طارمی تاکید کرد صدایش را بلند نکند و جلوی چشم خبرنگاران و عکاسان مراعات کند اما طارمی در جواب خوردبین گفت: «به من چه ربطی دارد خبرنگاران و عکاسان اینجا هستند. چرا اجازه نمی‌دهید میهمان‌های من به ورزشگاه بیایند. این همه آدم کنار زمین است. از فردا اگر کسی را کنار زمین ببینم من می‌دانم و شما.»

حرف‌های طارمی به قدری تند و برخورنده بود که توجه محسن مسلمان را به سوی خود جلب کرد و این بازیکن که رفاقت نزدیکی با مهاجم پرسپولیس دارد به سمت او رفت تا طارمی را به نقطه دیگری ببرد اما طارمی حین رفتن بطری آبی که دستش بود را هم به نشانه اعتراض به زمین کوبید تا دق و دلی‌اش را بابت این اتفاق نشان دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟