ترکیب احتمالى پرسپولیس برابر تراکتور

پرسپولیس که هفته اول را با برد برابر فولاد در جدال خانگى استارت زد، اکنون باید در جدالى حساس برابر تراکتور و استادیوم یادگار امام قرار گیرد.
سرمربى کروات سرخپوشان در این بازى سیدجلال حسینى را به دلیل مصدومیت و على علیپور را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
بر این اساس طبق پیش بینى ترکیب این تیم نسبت به بازى هفته گذشته برابر فولاد تنها یک تغییر خواهد داشت و گادوین منشا جانشین علیپور خواهد شد.
علیرضا بیرانوند بعد از کلین شیت در هفته اول، اکنون در سوداى دومین کلین شیت فصل و سومین کلین شیت پیاپى برابر تراکتور سازى است و انتخاب اول برانکو در این دیدار خواهد بود.
زوج قلب دفاعى این تیم را نیز شجاع خلیل زاده و محمد انصارى شکل خواهند داد و حسین ماهینى در سمت چپ و صادق محرمى در دفاع راست این دو بازیکن را همراهى خواهند کرد.
محسن ربیع خواه همچون فصل گذشته اینبار نیز از مصدومیت بازیکن هم پست خود سود برده و در این بازى برابر تیم سابق خود در هافبک دفاعى به میدان خواهد رفت و وحید امیرى، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان سه بازیکن دیگر خط میانى سرخپوشان خواهند بود.
گادوین منشا و مهدى طارمى نیز براى اولین بار زوج خط حمله پرسپولیس را در ترکیب اصلى شکل خواهند داد و در سوداى اولین گل فصل خود هستند.
در صورتى که برانکو به دنبال این باشد که از یکى از بازیکنان خط حمله خود در جریان بازى سود ببرد، وحید امیرى به عنوان مهاجم در کنار طارمى قرار مى گیرد تا شانس حضور فیکس سیامک نعمتى در ترکیب اصلى و پست میانى افزایش یابد که البته بعید به نظر مى رسد.
ترکیب احتمالى:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد انصارى، حسین ماهینى، صادق محرمى، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیرى، گادوین منشا و مهدى طارمىبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟