مطهری: آقای تارتار اتفاقا این ما هستیم که به دنبال بازی در زمین مسابقه‌ایم

حمید مطهری در مورد اظهارات مهدی تارتار مبنی بر اینکه مربیان پیکان به دنبال بازی در زمین باشند نه چیز دیگری، اظهار داشت: مربیان پیکان از دوستان خوب من هستند اما خواهش من از آنها این است که واقع‌بین باشند. مجید جلالی حرف کاملا منطقی زده و خواسته؛ طبق قوانین فوتبال حرفه‌ای و سازمان لیگ خودمان محل اردوی تیم مهمان در همان شهر مسابقه باشد نه جای دیگری.
وی افزود: طبق قوانین سازمان لیگ هر شهری که در لیگ برتر نماینده دارد باید هتل هم داشته باشد. حال شهر جم یک مهمانسرا دارد که ما از قبل برای برگزاری اردوی شب قبل از مسابقه‌مان در آنجا برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به یکباره روز گذشته به سرپرست تیم ما می‌گویند این مهمانسرا برای تیم پیکان جا ندارد! این که به یکباره این خبر را به ما می‌دهند جای شبهه دارد. وقتی ما از قبل برای رفتن به آنجا هماهنگ کرده بودیم دلیل ندارد چند روز مانده به بازی اعلام کنند برای ما جا ندارند. جلالی هم وقتی این قضیه را فهمید چنین اظهار نظری داشت که با واکنش سرمربی و مدیرعامل باشگاه جم مواجه شده است.
مربی پیکان در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تارتار گفته است ما به دنبال بازی در زمین باشیم و نه چیز دیگری که من در پاسخ به دوست خوبم می‌گویم اتفاقا مربیان پیکان مثل همیشه به دنبال این هستند که در زمین مسابقه حرف شان را بزنند اما نمی‌دانیم چرا آنها دنبال این مسئله نیستند و چنین شرایطی را برای تیم ما در آستانه بازی بوجود آورده‌اند. دلیل ندارد وقتی شهر جم مهمانسرا دارد ما بخواهیم در شهر دیگر اقامت داشته باشیم. طبق قانون Law تیم میزبان باید شرایط میزبانی را برای ما فراهم کند و گفتن اینکه مهمانسرای برای تیم ما جا ندارد واقعا شبهه‌برانگیز است.
مطهری با بیان اینکه جلالی هیچ وقت به دنبال ایجاد جنگ روانی نبوده است، افزود: متاسفانه با مطرح کردن یکسری مسائل می‌خواهند جلالی و مجموعه تیم پیکان را مقابل مردم جم قرار دهند. اتفاقا ما نهایت احترام را برای مردم شهر جم قائل هستیم و خیلی خوشحالیم این شهر در لیگ برتر نماینده دارد. فقط دوست داریم در این شهر از تیم ما میزبانی شود و این کمترین خواسته‌ای است که می‌توانیم از تیم میزبان خود داشته باشیم. جلالی هیچ وقت دنبال جنگ روانی نبوده و در این قضیه بوجود آمده این ما نیستیم که به مسائل بیرون زمین می‌پردازیم. گویا مدیرعامل و سرمربی تیم پارس‌جنوبی جم منتظر یک اظهار نظر از جلالی بودند که این طور علیه ما موضع گرفتند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟