ایران-سوریه-نوبت-زنان

زنان این بار خواسته جدیدی را برای ورود به استادیوم مطرح کرده اند. ورزشکاران زن در دو روز گذشته با زبان بی زبانی از رئیس جمهور خود خواسته اند که در تماشای بازی ایران و سوریه سهیم باشند. این درخواست اولین بار از سوی مریم ایران دوست - مربی تیم ملی فوتبال زنان مطرح شد‏. الهام فرهمند‏ و سارا ظهرابی بازیکنان فوتبال و فوتسال آن را ادامه دادند و امروز در نهایت با درخواست ظهرابی، عضو دیگر تیم ملی فوتبال با #ایران_ سوریه_ نوبت_زنان علنی شد و کاربرانی در حال استفاده از این هشتگ هستند
اما این حرکت فقط به زنان محدود نشده است. مسعود شجاعی‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - بازیکن تیم ملی فوتبال‏ در استوری اینستاگرامش از الهام فرهمند تشکر کرد. شجاعی ورود زنان به ورزشگاه را حق مسلم و بارز زنان شهروند و ورزشکاران دانست و برای فرارسیدن این روز ابراز امیدواری کرد.
اگرچه هنوز برخی از بازیکنان زن دیگر از ترس محرومیت یا ترس های دیگر هنوز زبان خود را برای نوشتن از این هشتگ باز نکرده اند اما برخی ها هم در کامنت ها ارادت قلبی خود را نشان داده اند. معصومه حسرتی یکی از این بازیکن هاست که در کامنتی برای ایران دوست نوشته که او حرف دل همه را زده است. او زمانی عضو تیم فوتبال ملوان بوده است.بهترین قیمت های مسکن را اینجا ببینید.

 

کدخبر: 286796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟