دی ماریا: نیمار؟ هر بازیکنی که به PSG بیاید از او استقبال می‌کنیم

بحث جدایی نیمار از بارسلونا به حدی این روزها داغ است که حتی نشریه نزدیک به این باشگاه یعنی «اسپورت» هم مدعی شده که این بازیکن پس از پایان تور پیش‌فصل آمریکا به کاتالونیا باز نخواهد گشت و راهی پاریس خواهد شد تا فرایند پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن را تسریع ببخشد. PSG در نظر دارد با پرداخت رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی ستاره برزیلی بارسا، او را به خدمت بگیرد.

آنخل دی‌ماریا که خود پس از جدایی از رئال‌مادرید، یک فصل در منچستریونایتد بازی کرد و در نهایت در تابستان 2015 به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد، در گفت‌وگو با مجله «اسپورتس ایلوستریتد» در مورد احتمال پیوستن نیمار به PSG گفت: این موضوع کاملاً به اونای امری و کادرفنی‌اش بستگی دارد و به ما بازیکنان از جمله من مربوط نمی‌شود.

وی افزود: هر بازیکنی که به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌‌آید، حالا فرقی نمی‌کند که چه کسی باشد، بر اساس نظر سرمربی و کادرفنی به این تیم ملحق می‌شود و این موضوع به بازیکنان مربوط نمی‌شود. پاری‌سن ژرمن باشگاه بزرگی است که به دنبال کسب عناوین قهرمانی است، از این‌رو ما بازیکنان مهم زیادی در ترکیب‌‌مان داریم، اما با این وجود هر بازیکنی که به ترکیب ما اضافه شود، با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد.

هافبک پیشین رئال مادرید در مورد خودش هم اظهار داشت: واقعاً از بودن در پاریس خوشحالم و خانواده‌ام هم حس مشابهی از بودن در اینجا دارند که مهمترین چیز هم همین است. رابطه خودم هم با اونای امری خیلی خوب است و هدفم ارائه بهترین بازی برای پاری‌سن‌ژرمن و کسب عناوین قهرمانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟