مونتلا: جوانان میلان خوب ظاهر شدند/ هدف اول ما رسیدن به مرحله گروهی لیگ اروپاست

 وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان پس از شکست 3 بریک تیمش در بازی دوستانه مقابل بوروسیادورتموند از روند کلی تیمش ابراز رضایت کرد.
او گفت: صرفنظر از نتیجه، من تیمم را با شخصیت و سازمان‌یافته دیدم.در برخی فاکتورها به کار بیش‌تر نیاز دارم اما روح تیمی میلان همان بود که انتظار داشتم و همیشه در باشگاه وجود دارد.در بعضی از دقایق از سوی حریف تحت فشار قرار گرفتیم، با این حال خیلی خوب واکنش نشان دادیم و جوانان تیم هم عالی ظاهر شدند.تیمم دستورات تاکتیکی را با اعتماد به نفس اجرا کرد.
او درباره شرایط بدنی لئوناردو بونوچی، خرید جدید تیمش افزود: او بازیکن مهم تیم ماست. بونوچی به تمرینات ما اضافه شده و اگر به اندازه کافی آماده باشد در بازی دوستانه مقابل بایرن‌مونیخ حضور خواهد یافت.بونوچی خرید خیلی خوبی بود و از داشتن او در تیم خوشحالم. به طور کلی تیم من در حال حاضر آمادگی 70 درصدی دارد و این برایم راضی‌کننده است.امیدوارم بازیکنان جدید اضافه شده به تیم هم خیلی زود آماده شوند. بازی مقدماتی لیگ اروپا برای ما اهمیت زیادی دارد چون هدف اول روسونری حضور در مرحله گروهی این رقابت‌هاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟