نمره‌های متوسط و خوب سردار و میلاد در هفته اول لیگ برتر روسیه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم روبین‌کازان شب گذشته (یکشنبه) در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر روسیه شکست 2 بر یک خانگی برابر کراسنودار را پذیرا شد. سردار آزمون، مهاجم جدید تیم روبین‌کازان از دقیقه 62 وارد زمین شد.
خبرگزاری ورزشی معتبر چمپیونات روسیه طبق روال سال‌های اخیر با مشارکت کاربرانش اقدام به دادن نمره‌های از 4 تا 10 به بازیکنان می‌کند و پس از پایان هر هفته از لیگ برتر روسیه با توجه به نمره‌های حاصل‌شده تیم برتر هفته را انتخاب و بهترین بازیکن نیز با آرای هواداران فوتبال معرفی می‌شود.

1
این رسانه ورزشی روسیه به عملکرد 28 دقیقه‌ای سردار آزمون در اولین هفته لیگ برتر فوتبال این کشور نمره فنی متوسط 6 را اختصاص داد. ماکسیم با دریافت نمره 7 بهترین بازیکن روبین‌کازان در بازی با کراسنودار بود.
خبرگزاری چمپیونات روسیه برای میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم احمد گروزنی نمره خوبی در نظر گرفت.
تیم احمد گروژنی نیز بامداد امروز با حضور 90 دقیقه‌ای میلاد محمدی در حضور میهمانان ویژه‌ای همچون رئیس‌جمهور چچن و رونالدینیو (ستاره مشهور برزیلی و بازیکن سابق بارسلونا) یک بر صفر آمکار را شکست داد.

2
میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی نمره فنی خوب 7.5 را در بازی با آمکار دریافت کرد. لئو جابا، مهاجم 18 ساله برزیلی و زننده گل بازی با دریافت نمره 8 بهترین بازیکن تیم احمد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 283339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟