سازمان لیگ منتظر تیم‌های بلاتکلیف نمی‌ماند/به برخی باشگاه‌ها تذکر داده‌ایم

فریبرز محمودزاده  در خصوص وضعیت چند تیم لیگ یک که شرایط مشخصی ندارند، اظهار داشت: هرسال این مشکلات تا قبل از شروع مسابقات وجود دارد و مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد. هر تیمی مشکلات خاص خود را دارد. برای مثال تیم فوتبال اکسین 10 روز قبل شرایط خوبی برای تیمداری نداشت ولی الان قرار است در مسابقات شرکت کند با سرمربی جدید، همینطور می‌توان سال‌های گذشته تیم‌هایی مثل خونه به خونه و ایرانجوان مثال زد که شرایط مناسبی نداشتند ولی الان در لیگ یک شرکت می‌کنند.
وی در ادامه افزود: تیم‌هایی که شرایط مناسبی ندارند و همچنان در بلاتکلیفی هستند باید تا قبل از شروع مسابقات تکلیف خود را مشخص کنند و اوایل هفته زمان قرعه‌کشی اعلام می‌شود و به احتمال زیاد مسابقات در 15 مردادماه شروع می‌شود. تا شروع مسابقات سازمان لیگ منتظر برطرف شدن مشکلات این تیم‌ها نمی‌شود چون تا قبل از شروع مسابقات وقت زیادی داشتند و باید کارهای حقوقی خود را انجام می‌دادند تا در لیگ یک حضور پیدا کنند، امیدوار هستم این مشکلات حل شود. با توجه به اینکه لیگ یک روند حرفه‌ای را دنبال می‌کند و مثل لیگ برتر شرایط خوبی دارد امیدوار هستیم تا شروع مسابقات لیگ یک تیم‌ها شرایط مناسب و مشخصی را داشته باشند.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه موضوع شرکت نکردن تیم‌هایی که هنوز مالکانشان مشخص نیست قطعی نیست نمی‌توانند جوابی بدهند چون سابقه نداشته در لیگ یک تیمی با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی در مسابقات شرکت نکند که اگر این اتفاق بیفتد بحث واگذاری یا انتقال سرعت می‌گیرد. به هر حال با توجه به اینکه این تیم‌ها از لحاظ سهام در لیگ یک ارزش بالایی دارند، من فکر می‌کنم مدیران و مالکان به راحتی دست از آن نمی‌کشند. 
مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در خصوص شرایط ورزشگاه‌ها و میزبانی بعضی از تیم‌ها در لیگ یک اظهار داشت:از فصل قبل برای بازدید به شهرستان‌ها و به ورزشگاه‌های زیادی حضور پیدا کردیم. حتی من چند روز پیش به شهر شیراز رفتم برای بازدید از ورزشگاه، این را باید بگویم تیم‌هایی که برای اولین بار در لیگ یک حضور دارند تمام شرایط آنها را می‌سنجیم تا در لیگ یک میزبان خوبی باشیم.بنده و سهیل مهدی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای ورزشگاه‌ها به چند شهرستان سفر کردیم،به بعضی‌ از تیم‌ها تذکر دادیم که نکات ضعف را اصلاح کنند، امیدواریم این مشکل حل شود چون باشگاه‌ها قول مساعد دادند تا قبل از شروع مسابقات تمام نکات ضعف را برطرف کنند. اگر این مشکل حل نشود، تیم‌هایی که شرایط میزبانی ندارند به استان‌ها یا شهرستان‌های دیگر میزبانی‌شان انتقال خواهد شد. من فکر می‌کنم با توجه به همت هیأت استانها این مشکل هرچه زودتر حل شود.
وی در ادامه اظهار داشت: امسال با توجه به تیم‌هایی که حضور دارند پیش‌بینی می‌کنم لیگ جذاب در پیش رو داشته باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 282501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟