جرارد پیکه: بارسلونا سیستم خود را با بازی لیونل مسی در پست هافبک تطبیق خواهد داد

لیونل مسی فصل آینده به عنوان هافبک بازیساز به میدان خواهد رفت، هرچند جرارد پیکه تردیدی نسبت به تاثیر فوق‌العاده او در کناره ها ندارد.
به گزارش گل، با بازگشت جرارد دلوفئو به نیوکمپ و توانایی او برای بازی در وینگر راست، به نظر می‌رسد سیستم بازی بلوگرانا به 3 -4 -3 تغییر کند و مسی به عنوان هافبک وسط به بازی گرفته شود.ارنستو والورده خواهان تغییر سیستم به 3 -4 -3 و استفاده از مسی به عنوان هافبک بازیساز است. پیکه اطمینان دارد که آنها با موفقیت این تغییر سیستم را انجام خواهند داد.
پیکه طی رویداد حمایتی اسپانسر جدید باشگاه، در گفتگو با وبسایت گل می گوید:
سن ما روز به روز بیشتر می شود و کیفیت فیزیکی ما پایین می آید، این اتفاقی است که با گذشت زمان برای هر بازیکنی خواهد افتاد، بازیکنانی هستند که بیشتر از دیگران احساس افت کیفیت می کنند، اما همه ما سعی می‌کنیم سبک بازی مان را تطبیق دهیم.
آردا توران و نیمار نیز به پیکه ملحق شدند. هر سه آنها به موفقیت زیر نظر سرمربی سابق اتلتیکو بیلبائو اطمینان دارند. آردا توران می گوید :
من او را در بیلبائو به یاد می آورم، والورده شخصیت خوبی دارد، آن ها همیشه در برابر ما خوب بازی می کردند و یک تیم قدرتمند داشتند. می دانم که او مربی بسیار خوبی است و ما می خواهیم او را در بالاترین سطح ممکن ببینیم.
نیمار به صحبت های آردا افزود:
من با آردا موافقم، اما شناخت زیادی از شخصیت مربی جدید ندارم، اما چیزهای خوب زیادی در مورد او شنیده ام.
پیکه معتقد است گذشته والورده به عنوان یک بازیکن بلوگرانا، او را در جایگاه خوبی قرار داده است:
او یک مربی حرفه ای است، با تیم های بسیاری در اسپانیا کار کرده، بازیکن بارسا بوده و من فکر می‌کنم او تمام شرایط لازم برای انجام یک کار عالی را دارد.
مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است آن ها باید عنوان قهرمانی لالیگای فصل 2017/18 را از رئال مادرید پس بگیرند:
در دنیای ورزش، همه چیز به نتایج بستگی دارد، اگر نتایج مثبت باشد، همه چیز خوب است، اما اگر بد باشد، چیز های زیادی برای تغییر وجود دارد، نظیر بازیکنان و مربیان. ظرف دو ماه پیش رو، آینده دیده خواهد شد، هیچکس نمی تواند آن را پیش‌بینی کند. فصل آینده، ما می‌توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم و یا به عنوان مثال، از تمامی رقابت ها کنار رویم، بنابراین باید روز به روز فکر کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟