پیری: زبیدی، ماهینی، شریفی و جعفری باید به استقلال خوزستان باز گردند/ ماهینی مشاوره غلط گرفت

یعقوب پیری  در مورد وضعیت دانیال ماهینی، مهدی زبیدی، فرزاد جعفری و محمد شریفی، گفت: اسناد و مدارک را به مسئولان ارائه می‌دهیم. مدارک، قراردادها و بحث مالی آنها از نظر ما به طور کامل حل شده است و مشکلی وجود ندارد. این بازیکنان 50 درصد قراردادشان را گرفتند و با ما قرارداد دارند. اینکه به چه چیزی استناد کردند و به باشگاه‌ دیگری رفتند را من نمی‌دانم.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود بر اساس قانون Law اگر بازیکنی با وجود داشتن قرارداد به باشگاه دیگری برود این مسئله متضمن بازگشت او نیست و فقط بین 4 تا 6 ماه محروم می‌شود، عنوان کرد: اگر به قول شما بازیکن را محروم کنند و این قانون متضمن بازگشت به تیم ما نباشد باز هم برای رفتن به هر تیمی باید از ما رضایت بگیرند چرا که با ما قرارداد دارند. این نفرات را نیاز داریم و به آنها رضایت نامه نمی‌دهیم. اگر قرار باشد به تیم دیگری بروند و فقط چند ماه محروم شوند که دیگر نمی‌تواند کار کرد. وقتی قرارداد بستند باید به آن پایبند باشند. یا باید مربی بگوید بازیکن را نمی‌خواهم یا باشگاه و گرنه بازیکن باید بماند و تلاش کند.
معاونت اجرای استقلال Esteghlal خوزستان در مورد مشکل ماهینی، خاطر نشان کرد: برخی افراد مشاوره غلط به ماهینی دادند. هنگامی که می‌خواستیم 50 درصد قراردادش را پرداخت کنیم حسابش را مسدود کرد اما ما در همان تاریخ برای حسابش چک بانکی گرفتیم و پولش پرداخت شده است. نامه بانک را هم در این مورد داریم.
زبیدی، جعفری، شریفی و ماهینی از نظر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان طرف قرارداد ما و بازیکن باشگاه هستند و از همینجا درخواست می‌کنم به تمرینات تیم بیایند در غیر این صورت فردا شکایت‌مان را تحویل می‌دهیم و از حقمان به طور جد دفاع می‌کنیم. این بازیکنان علاوه بر 50 درصد را گرفتند در ذیل نامه‌ای که محمد طیبی را به عنوان نماینده خود معرفی کردند. صورت جلسه‌ای امضا کردند که بر اساس آن باشگاه استقلال خوزستان می‌تواند تمام مطالباتشان را از این تاریخ تا 30 تیر پرداخت کند. تمام این بازیکنان زیر آن نامه را امضا کردند. آنها این امتیاز را به باشگاه دادند که تا 30 تیر قراردادشان را تسویه کنیم. نامه مستندات موجود است و ماهینی، زبیدی و ... این نامه را امضا کردند. یعنی ما رسید داریم که این بازیکنان با ما تسویه حساب کردند. چک سند اوراق بهادر است که نزد نماینده بازیکنان وجود دارد. تاریخ این چک هم برای 30 تیر است. نماینده بازیکنان با ما توافق کرده که در تاریخ 30 تیر با آنها تسویه حساب کنیم و او از ما چک گرفته و امضا داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟