فکری: اسم‌های بزرگ در استقلال باید در خدمت تیم باشند/ نگاهی به صعود به لیگ برتر داریم

محمود فکری در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان گفت: 10 روزی است صبح و عصر در مسجدسلیمان تمرین کردیم از امروز هم در تهران اردوی تدارکاتی 10 روزه خواهیم داشت. در این اردو سه بازی با تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌کنیم که بازی با پیکان و تراکتورسازی تبریز قطعی شده است.
وی در مورد اینکه نفت مسجدسلیمان در بازار Store نقل و انتقالات خیلی پر هیاهو نبود، گفت: ما شلوغ نکردیم اما بازیکنانی را جذب کرده‌ایم که برای حضور در لیگ دسته اول انگیزه داشته باشند. شاید این بازیکنان اسمی نباشند اما می‌توانند به تیم کمک کنند و انگیزه زیادی برای حضور در این مسابقات دارند. بازیکنان مدنظرمان را گرفته‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه چه تیم‌هایی مدعی صعود به لیگ برتر در فصل آینده هستند، گفت:‌ تمام تلاش‌مان می‌کنیم که تیم ما هم جزو مدعیان باشد اکنون خیلی زود است بخواهیم در مورد مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر صحبت کنیم. تیم‌هایی می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند که یک فصل را از ابتدا تا انتها عملکرد خوبی داشته باشند تیم نفت مسجدسلیمان هم اگر مشکل خاصی برایش پیش نیاید نگاه به صعود به لیگ برتر دارد.
فکری در مورد اینکه صعود دو تیم به لیگ برتر کم است یا نه، گفت: هیأت رئیسه سازمان لیگ ظاهراً پیشنهاد افزایش سهمیه صعود تیم‌های لیگ دسته اول به لیگ برتر را داده است. فصل گذشته هم پنج شش تیم خوب در لیگ یک حضور داشتند که هم از نظر فنی و هم پشتیبانی توانایی حضور در لیگ برتر را داشتند اما در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود کرد. اگر سهمیه صعود به فصل آینده 2.5 سهمیه شود خیلی خوب است.
کاپیتان اسبق استقلال Esteghlal در مورد خریدهای جدید این تیم در این فصل گفت: استقلال بازیکنان خوبی را گرفته همه نفرات اسم‌های بزرگی دارند و این اسم‌های بزرگ باید در اختیار تیم و باشگاه باشند تا استقلال یک تیم خوب یکدست شود و مشکلی نداشته باشد تا بتواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل آینده باشد.
فکری در مورد اینکه برخی‌ها نسبت به جذب مجتبی جباری از استقلال انتقاد می‌کنند، گفت: من اطلاع دقیقی از شرایط مجتبی جباری در فصل گذشته ندارم اینکه او چقدر بازی کرده و آیا مصدومیتی داشته یا نه اما قطعاً کادر فنی استقلال تمام مسائل را بررسی کرده که جباری به استقلال آمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟