واکنش جالب مارادونا به دعوت نشدنش به مراسم عروسی مسی

یکی از سوژه‌های داغ مربوط به مراسم ازدواج لیونل مسی و آنتونلا روکوتزو، دعوت نشدن دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین به این مراسم بود. بسیاری از رسانه‌ها تصور می‌کردند که مسی از مارادونایی که زمانی سرمربی‌اش در تیم ملی آرژانتینی بود و بارها از او حمایت کرد، دعوت به عمل می‌آورد اما ال‌دیه‌گو جزو 250 میهمانی نبود که دارنده 5 توپ طلا به مراسم ازدواجش دعوت کرد و او به شیوه‌ای کنایه‌آمیز به این اتفاق واکنش نشان داد.

مارادونای 56 ساله در گفت‌و‌گو با رسانه‌‌های روسیه‌ای، با آرزوی موفقیت برای مسی و تبریک بابت عروسی‌اش خطاب به او گفت: تبریک می‌گویم و امیدوارم که فرزندان سالم زیادی داشته باشی. مسی می‌داند که من چقدر او را دوست دارم. احتمالاً کارت دعوتم به مراسم عروسی او باید جایی در مسیر رسیدن به دست من گم شده باشد اما این اتفاق به هیچ عنوان طرز تفکر مرا نسبت به مسی عوض نمی‌کند. مسی یک ورزشکار خوب و یک انسان فوق‌العاده است.

مسی تنها شخصیت بزرگی نبود که مارادونا در این ماه فرصت ملاقاتش را از دست داد چرا که او امیدوار بود در مدت زمان حضور در روسیه برای تماشای بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها نیز با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ملاقاتی داشته باشد که ظاهراً هنوز موفق به انجام این کار نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟