اعلام ترکیب صبا مقابل پرسپولیس

صبا نتایج ضعیفی در نیم‌فصل اول داشت اما در دو مسابقه اخیر آن را جبران کرده و از ساعت 16:50 امروز که در استادیوم یادگار امام قم میزبان پرسپولیس است به دنبال امتیاز خواهد بود تا شرایط بهتری در جدول پیدا کند و از منطقه سقوط دور شود.

نماینده قم در نقل و انتقالات نیم‌فصل عملکرد خوبی داشت و مرفاوی خریدهایی انجام داد که امروز برابر پرسپولیس چهار نفر از آنها را در ترکیب اولیه قرار داده است.

محسن فروزان دروازه‌بان صبا مقابل پرسپولیس است؛ میرهانی هاشمی و حنیف عمران‌زاده دو مدافع میانی تیم قم را تشکیل می‌دهند، امید نظامی‌پور در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شده و حمیدرضا دیوسالار جناح چپ را پوشش می‌دهد.

مهران امیری و سید مهدی حسینی هافبک‌های دفاعی صبا در مسابقه امروز هستند و قاسم دهنوی و میثم مجیدی به ترتیب به‌عنوان وینگرهای راست و چپ زمین بازی می‌کنند؛ کیوان امرایی هافبک نفوذی و امید جهانبخش مهاجم صبا برابر پرسپولیس خواهند بود.

ترکیب صبا نسبت به بازی رفت هفت تغییر داشته است؛ حامد لک، مسعود حق‌جو، کریم اسلامی، هاشم بیک‌زاده، پویا سیف‌پناهی و وحید علی‌آبادی از صبا رفتند و رضا عنایتی نیمکت‌نشین شده است.


11 بازیکن صبا مقابل پرسپولیس به صورت زیر هستند:


محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، میثم مجیدی، کیوان امرایی و امید جهانبخش.

کدخبر: 240967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟