محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد + عکس همسر !

محمدرضا گلزار بازیگر اهل ایران است.  محمدرضا گلزار در رشته موسیقی نیز فعالیت داشته ، محمدرضا گلزار در سریال ساخت ایران نیز بازی کرده است و محمدرضا گلزار در تهران به دنیا آمده همچنین در ادامه بیشتر از محمدرضا گلزار بخوانید.

محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار اکنون 43 سال سن دارد و متولد اول فروردین سال 1356 می باشد.محمد رضا گلزار  در یک خانواده شش نفری متولد شده است و فرزند سوم خانواده است.پدر محمدرضا گلزار پرویز گلزار ،مهندس مکانیک و مادرش خانه دار می باشد،

بعد از انتشار عکسهایی از  محمد رضا گلزار   بازیگر محبوب ایرانی در اینستاگرامش در کنار دیا میرزا بازیگر هندی با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. و شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این دو ستاره سینما شکل گرفت .

در اینبخش بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون را مرور می کنیم. او یکی از خوش چهره ترین بازیگران در ایران اسـت، بعضی وی را خودشیفته خطاب میکنند و بعضی هم برایش سر و دست می شکنند. او همچنین حرفه هایی مثل: مدلینگ، مجری گری و خوانندگی نیز فعالیت می کند، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا از 0 تا 100 با محمدرضا گلزار آشنا شویم.

محمدرضا گلزار را بیشتر بشناسید

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.

رضا گلزار متولد : 1356/01/01 «سن : 41 سال»

محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه‌ بغل را در سینما دارد.

قد محمدرضا گلزار + اینستاگرام محمدرضا گلزار

بعد ازآن نیز در تبلیغات متعدد، از لباس‌ های برند گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و غیره از این چهره محبوب استفاده شد اسـت. خود گلزار نیز یک استایلیست معروف بنام آهو سپانلو دارد کـه طراحی لباس‌ هایش در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلف اسـت.

ازدواج محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در آستانه 40 سالگی همان‌ گونه مجرد اسـت. البته او بارها توسط شایعات مجازی و غیرمجازی ازدواج کرده و طلاق گرفته اسـت.

گلزار در مورد ازدواجش این‌چنین عنوان میکند در تمام این سال ها این رابه‌خوبی حس کرده‌ام کـه شهرت تا چـه اندازه مرا تنها کرده اسـت. بله با تمام وجودم این را حس کردم. ازدواج چیزی نیست کـه مـن تصمیم بگیرم. برای شخصی مثل مـن باید پیش بیاید و مـن خیلی برای این امر مصمم هستم.

علایق و زندگی شخصی محمدرضا گلزار

امین حیایی صمیمی‌ترین دوست هنری محمدرضا گلزار اسـت. گلزار طرفدار دو آتیشه بارسلونا و پرسپولیس اسـت و از دوستان ورزشی او میتوان بـه علی دایی اشاره کرد. نمی دانم تا چـه حد آوردن این مطلب در بیوگرافی لازم اسـت. اما از آنجایی کـه بدم نمی آید تعداد کلمات متنم بالا رود این را هم می‌آورم کـه ماکارونی و قورمه‌سبزی، غذا های موردعلاقه محمدرضا گلزار هستند.

راستش تقریباً همه ی مـا فکر می‌کردیم بعد از حوادث خونین صبح، مراسم کنسل می شود و شـما بدلیل رعایت مسائل امنیتی دریک مکان عمومی حاضر نمیشوید اما وقتی دیدیم شـما این شجاعت را داشتید، مـا هم آمدیم. واقعا شـما امشب بار دیگر نشان دادید هیچوقت یک ایرانی را نمیتوان تهدید کرد.

منبع : مه شو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 708827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟