انتصاب مدیر کل حراست گروه خودروسازی سایپا

به گزارش رکنا،درخشنده از سال ۱۳۶۲ تاکنون در مجموعه های مختلفی از جمله بانک صنعت و معدن ، وزارت صنایع ، دخانیات، سازمان منابع ملی ایران ، وزارت تعاون ، بانک توسعه تعاون ، بانک رفاه کارگران و غیره به عنوان مدیر حراست فعالیت داشته است.

‎وی با توجه به سوابق درخشان درحوزه های حراست اعم از بخش صنعت و جامعه کارگری شناخت و آشنایی کاملی به فعالیت ها و دغدغه های صنعت و متعاقب آن جامعه کارگری داشته که می تواند در این حوزه منشأ اثرات مثبتی در جهت صیانت از منافع متقابل سازمان و قشر زحمتکش و کارگران باشد.

شایان ذکر است مردمی بودن ، حفظ آبروی افراد واقدام به موقع و موثردر تبدیل تهدیدها به فرصت ها ، برنامه محوری ، صداقت ، ارتباط اصولی و منطقی با تمام سطوح سازمان ، نظارت و پاسخگویی به موقع و مناسب به نهادهای نظارتی و توجه ویژه به امور ایثار گران از ویژگی های شاخص شخصیتی و عملکردی وی به شمار می آید.

‎حسین درخشنده از سال ۱۳۹۵ به عنوان مدیر کل دفتر مرکزی حراست بانک رفاه کارگران مشغول خدمت بوده و در این مدت ضمن برقراری ارتباط منطقی با سطوح مختلف سازمان جهت حفظ و صیانت از اهداف و منافع بانک و مبارزه با مفاسد احتمالی برای نظارت ، پیگیری و ارشاد همکاران تلاش مضاعفی نموده است.

‎وی از ایثار گران و یادگاران دوران دفاع مقدس است و یکی از خاطرات وی در عملیات والفجر در سال ۱۳۶۱ در کتاب سفرهای بی انتهای تخریبی دوران ، یاد آور ایثار و از خود گذشتگی دلاور مردان مرز و بوم در دفاع از حریم ولایت و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسیده است.

 

 

 

کدخبر: 562766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟