کشیدن کشتی 200 تنی فقط با یک انگشت!+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 3.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

به گزارش رکنا،ممکن است در صفحات مجازی با آیدی و اکانت های مختلفی روبرو شوید که برای محبوبیت دست به کارهای جالبی میزنند تا بتوانند شناخته شوند و در میان یکی از افراد شناخته شده این صفحات نامشان درج شود و از این طریق به اهداف خود دست پیدا کنند. اما در واقعیت افراد قدرتمندی حضور دارند که با کارهای خارق العاده خود می توانند ما را شوکه کنند.

برای مثال یکی از جالب ترین و مهیج ترین خبرها و تصاویری که می توان با آن روبرو شد، متعلق به رکوردهای گینس است که برخی برای ثبت رکوردهای مختلف در این کتاب دست به کارهای خطرناک و اما واقعی میزنند که با دیدن آن می توانید شوکه شوید. از این رو یکی از رکوردهایی که اخیرا در این کتاب ثبت شد، کشیدن کشتی تنها به یک انگشت بود!

آقای جیورجی روستوماشویلی، یک مرد قدرتمند و نیرومند در زمینه وزنه برداری از گرجستان می باشد که اخیرا در طی تصمیم عجیبی که گرفته بود، توانست رکوردی منحصر بفرد و خارق العاده ای را از خود بجای بگذارد! جالب است بدانید که او یک کشتی 200 تنی را تنها با یک انگشت ( انگشت میانی ) کشید!! این واقعا شوکه کننده است!!

او این رکورد را زمانیکه کشتی 200 تنی با استفاده از یک طناب در انگشت میانی اش قرار گرفته بود و زیر پایش یک نردبان فلزی قرار داشت، توانست این رکورد را ثبت کند و کشتی را به میزان 5 متر تنها با یک انگشت حمل کند! با این حال رکورد او توسط فدارسیون گینس ثبت رکورد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 499796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟