تقدیر سردار سید محمود میرفیضی از مردم

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان خوزستان با صدور پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم خوزستان خاصه، شهرستان های باغملک، صیدون، مسجدسلیمان، ایذه، رامهرمز و هفتکل در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت سعید پویان تقدیر کرد.

 در متن پیام، سردار سید محمود میرفیضی آمده است: حضور حماسی مردم شهید پرور در مراسم تشییع سعید پویان، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت مردم شریف خوزستان به آرمان‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری به تصویر کشید.

حضور اقشار مختلف جامعه، عشایر، قبایل و طوایف در مراسم تشییع پیکر شهید پویان، بیانگر این واقعیت است که مردم ولایت‌مدار خوزستان هیچ گاه دست از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنداشته و پای ولایت فقیه و انقلاب ایستاده‌اند.

مردم عزیز طی ۲ روز گذشته با حضور گسترده در مراسم تشییع و خاکسپاری در شهرهای مسجدسلیمان و باغملک ثابت کردند که از قطره‌ قطره خون این شهید بزرگوار، هزاران سعید پویان خلق شده و این راه ادامه دارد.

مردم شریف استان خوزستان مواضع خود را در عمل نشان دادند و ثابت کردند که در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند.

اینجانب با پاسداشت یاد و خاطره شهید پویان که جان شیرن خود را تقدیم امنیت مردم کرد، ضمن تقدیر از حضور شکوهمند مردم فهیم و حماسه‌آفرین خوزستان که با دل‌های عاشق، احساسات پاک و چشمان اشک‌بار، فرزند خود را بر سریر عرش نشاندن، از مسئولان لشکری، کشوری و استانی که با ارسال پیام تسلیت و همچنین حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری با خانواده شهید و همرزمان آن ابراز همدردی کردند، صمیمانه سپاسگزارم.

سردار سید محمود میرفیضی

فرمانده انتظامی استان خوزستان

کدخبر: 921806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟