آماده باش اورژانس آبادان برای مراسم عاشورای حسینی/ شهروندان مکان استقرار آمبولانس ها را بدانند

به گزارش رکنا، احسان قنواتی معاون اورژانس پیش بیمارستانی در خصوص استقرار ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس شهرستان های آبادان ،خرمشهر و شادگان در مراسم روز عاشورا اظهار کرد: در طی این روز تمام واحدهای اورژانس پیش‌ بیمارستانی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان ، اتاق‌‌های فرمان و مراکز فرماندهی عملیات به صورت ویژه آماده‌باش هستند.

وی ضمن اشاره به حضور تیم های عملیاتی اورژانس در محل تجمع عزاداران در روز عاشورا افزود: عزاداران محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل اورژانسی در طول مسیر عزاداری به محل استقرار آمبولانس های ما مراجعه کنند و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

قنواتی در خصوص محل دقیق استقرار آمبولانس ها در طول مسیرهای عزاداری بیان داشت: در صبح روز عاشورا ، سه دستگاه آمبولانس،شهرستان آبادان در کنار آرامگاه سید عباس، شهرستان خرمشهر در کنار مسجد جامع و شهرستان شادگان در کنار مسجد امیرالمؤمنین (ع) تا پایان مراسم به منظور ارائه خدمات اورژانسی مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: تیم ارزیاب نیز با حضور تمام وقت در اتاق مدیریت بحران و دیسپچ این مرکز ، تمامی نقاط تحت پوشش این شهرستان ها را از وجود هر گونه موارد اورژانسی پایش می‌نماید.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان محترم تقاضا می‌شود در روز عاشورای حسینی ،با توجه به وجود ترافیک سنگین در برخی از مسیرهای شهری تنها در موارد اورژانسی با ۱۱۵ تماس بگیرند

کدخبر: 812151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟