مرگ دلخراش کودک 3 ساله و زن جوان در شاخ به شاخ وحشتناک 2 پراید در آبادان+ تصاویر تلخ

به گزارش گروه حوادث رکنا، بنابر اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان ؛ طی تماس تلفنی حدود ساعت 22پنجشنبه 7شهریور مبنی بر وقوع تصادف مرگبار در مقابل شهرک صنعتی حوالی کیلومتر 20 جاده اروندکنار به آبادان بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند که مشاهده نمودند طی برخورد دو دستگاه خودرو پراید متأسفانه 8 نفر زخمی و 2 نفربه دلیل شدت جراحات فوت کرده اند. یک زن ۳۸ ساله و یک کودک سه ساله کشته شدگان این حادثه هستند.

افراد حادثه دیده بلافاصله به 3 بیمارستان 17 شهریور ، شهید بهشتی و آیت الله طالقانی آبادان منتقل شده اند.

همچنین مجیدفرهانی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان آبادان نیز گفت : درتاریخ ۹۸/۶/۷ مقارن ساعت ۲۲:۱۶ حادثه تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید با یکدیگر در جاده اروندکنار به آبادان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفائیه و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت ۲۲:۳۶ به محل حادثه رسیدند و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند که متاسفانه به دلیل شدت برخورد خودروها با یکدیگر ۲ نفر از سرنشینان خودرو ( یک خانم میانسال و یک کودک ۳ ساله ) جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر سرنشینان خودروها دچار مصدومیت شده که توسط امداد گران سازمان آتش نشانی از خودرو خارج گردیدند و تحویل عوامل اورژانس شدند و علت حادثه در دست بررسی میباشد.

لازم به ذکراست به دلیل عرض کم و مساعد نبودن مسیر اروندکنار به آبادان سالانه شاهد تصادفات مرگبار زیادی دراین مسیر هستیم. شهراروندکنار در45کیلومتری شهرستان آبادان وازتوابع این شهرستان میباشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

تصادف

جاده آبادان - اروندکنار به طول ۴۵ کیلومتر به دلیل عرض کم و نداشتن علایم راهنمایی و رانندگی همواره شاهد حوادث خونبار رانندگی است.

تنها بخشی از این جاده تاکنون تعریض شده و مابقی آن به صورت نیمه کاره رها شده و منتظر تامین اعتبار است.

پنجم مردادماه نیز برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده آبادان - اروندکنار یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آبادان

ابادان

کدخبر: 500147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟