صاحبان این پلاک های خودرو در انتظار جریمه میلیونی باشند + جزئیات

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در سه هفته گذشته به علت دستکاری در ارقام پلاک و پلاک مخدوش، بیش از ۲۹۸ وسیله نقلیه توقیف فیزیکی و هزار و ۹۹۸ وسیله نقلیه توقیف سیستمی شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: ممنوعیت ترددهای شبانه در کلان شهر اصفهان و شهرستان های قرمز و نارنجی برابر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا برقرار است و لغو نشده است.

وی از شهروندان خواست تصاویر پلاک های مخدوش وسایل نقلیه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و گفت: پلیس در راستای احقاق حقوق شهروندی نسبت به شناسایی، احضار و برخورد قانونی رانندگان متخلف اقدام خواهد کرد.

مبلغ جریمه پلاک های مخدوش خودرو

رییس پلیس راهور استان مجازات صاحبان پلاک های مخدوش را توقیف حداقل یک ماه وسیله نقلیه و جریمه ۳ تا ۶ میلیونی رانندگان خاطی در محاکم قضایی اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سه هفته گذشته به علت دستکاری در ارقام پلاک و پلاک مخدوش، بیش از ۲۹۸ وسیله نقلیه توقیف فیزیکی و هزار و ۹۹۸ وسیله نقلیه توقیف سیستمی شدند.

قانون تردد جدید شبانه

سرهنگ محمدی با اشاره به استمرار اجرای ممنوعیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد و اعمال قانون ترددهای غیر مجاز توسط دوربین ها و ماموران راهور، تاکید کرد: کسبه و صنوف به منظور جلوگیری از نقض قانون زودتر تعطیل کنند تا در زمان شروع ممنوعیت های شبانه درمحل سکونت باشند.

وی همچنین با بیان اینکه شهروندانی که به صورت اورژانسی به مراکز درمانی مراجعه می کنند، نگران ممنوعیت تردد و جریمه نباشند، گفت: در صورت ارائه مدارک مثبته از بیمارستان نسبت به ابطال جرائم صادره اقدام خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟