کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه دارد ؟ + قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو / شرایط بازار خودرو در دومین روز هفته نیز کاهشی بود اما در برخی خودروها به ویژه محصولات سایپا قیمت خودرو نسبت به روز شنبه تغییر خاصی نداشت.

چشم بازار خودرو همچنان به بازار ارز دوخته شده است و هر تغییر در قیمت ارز به سرعت در قیمت خودرو نیز خودش را نشان می‌دهد. دیروز قیمت ارز نشانه هایی از ثبات قیمت را در قیمت‌های کنونی از خود نشان داد و همین مسئله شیب کاهش قیمت خودرو را کم کرد.

با این حال نبود تقاضا و فروش فوق العاده ایران خودرو موجب شد تا قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو و خودروهایی که در فروش فوق العاده هستند ارزان تر شود.

سیگنال هایی که از بازار خودرو صادر می‌شود حاکی از آن است که قیمت خودرو دست کم امسال برگشتی نخواهد داشت و در هیجانی‌ترین سناریو در قیمت‌های کنونی نوسان می‌کند. با این حال هنوز برای آنکه بگوییم بازار خودرو به ثبات رسیده و روند کاهش قیمت متوقف شده زود است و به نشانه‌های بیشتری نیاز داریم.

قیمت خودرو در بازار

دیروز قیمت سمند LX یک میلیون دیگر نیز کاهش یافته و به ۱۶۲ میلیون تومان رسید. قیمت سمند EF۷ اما به نسبت شنبه تغییر نکرد و ۱۸۹ میلیون تومان عنوان شد. قیمت سمند دوگانه سوز با کاهش ۲ میلیون تومان دیگر به ۲۱۲ میلیون رسید.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس هم ۲ میلیون تومان افت کرد و به ۱۶۳ میلیون رسید. قیمت پژو ۴۰۵ اس ال ایکس روی ۱۷۰ میلیون متوقف ماند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی داشت و به ۱۷۲ میلیون تومان رسید. در گروه ایران خودرو بیشترین کاهش قیمت دیروز به دنا پلاس تیپ یک با ۵ میلیون افت تعلق داشت و قیمت این خودرو به ۲۸۰ میلیون تومان رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟