کاهش قیمت رنو به زودی + جزئیات

قیمت خودرو / قیمت رنو / شهریار طهماسبی، معاون مهندسی پارس خودرو گفت: مراحل پایانی شماره‌گذاری 3 هزار خودروی رنو مانده در پارکینگ‌های پارس خودرو در حال انجام است و این خودروها به‌زودی به ترتیب اولویت ثبت‌نام به مشتریان تحویل می‌شود.

 

طهماسبی ادامه داد: در چند روز گذشته و پیرو مجوز سازمان محیط‌زیست، پلیس راهور ناجا با آغاز روند پلاک رنوهای تولید شده و مانده در ‌پارکینگ این شرکت موافقت کرده است.

وی هم‎چنین گفت: تلاش های بسیاری انجام شده است تا این مشکل با همکاری دستگاه های مختلف رفع شود و هم اکنون در حال تغییر پلاک روی موتور خودروها هستیم تا پس از اخذ مجوزهایی که راهنمایی و رانندگی شرط کرده است، این خودروها شرایط اخذ پلاک را کسب کنند.

طهماسبی ضمن اشاره به انجام مراحل پایانی شماره‌گذاری 3 هزار رنو تولید شده و مانده در پارکینگ این شرکت گفت: بعد از پیگیری‌های گسترده، مجوز شماره‌گذاری این خودروها کسب شد که البته باید مجوزهای وزارت صمت و سازمان حمایت را نیز در راستای جلب رضایت مشتریان و رعایت قوانین مشتری‌مداری کسب کنیم که آنها نیز در مسیر انجام قرار دارد.

باتوجه‌به گفته معاون مهندسی پارس خودرو این 3 هزار رنو بعد از ترخیص قطعات مانده در گمرک‌ها، تولید شده و متأسفانه به دلیل تداوم تحریم‌ها دیگر قادر به تولید و تحویل مانده تعهدات گروه رنو به مشتریان نخواهیم بود و باقی مشتریان محترم می‌توانند از طرح‌های تبدیلی برای دریافت خودروهای خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که این خودروها بر اساس مجوز سازمان محیط‌زیست و موافقت راهنمایی‌ورانندگی با مدل سال 98 شماره‌گذاری و هزینه متمم بیمه شخص ثالث و افت قیمت مدل خودروها نیز به مشتریان پرداخت خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟